Familie Boom

Wij zijn weer heel tevreden met jullie levering. Er waren wel een paar hapjes heel pittig. Wij zijn daar niet zo van. Maar de meeste hapjes waren wel op.
Levering was weer goed geregeld.

Alles weer goed geregeld

Pieter Verstappen

Ik vind het geweldig, lage kosten met zoveel service en het eten was erg lekker en goed verzorgd.
zowel de koude als de te verwarmen hapjes waren van goede kwaliteit.
Als ik jullie bij...
zowel de koude als de te verwarmen hapjes waren van goede kwaliteit.
Als ik jullie bij vrienden kan aanraden zal ik dat zeker doen.

Het begint bij een duidelijke uitleg over de te verkrijgen producten, levering is netjes en krijgt goede uitleg. daarnaast is de nazorg en interesse verwarmend.
Wat betreft het ophalen, ook...
Wat betreft het ophalen, ook hier weer een duidelijk verhaal. Goed geïnformeerd en nette afhandeling.
Met dank aan jullie team

Top! Op tijd geleverd en het was lekker.

Angelique Tukker

De hapjes waren lekker en prima variatie

gemakkelijk te bestellen, op de hoogte gehouden van de levering per sms, prima verpakt, goede schaaltjes, diverse hapjes, smaak was prima

Sanne

Snelle levering, goede prijs en voldoende hapjes voor het aantal personen. Minpunt: Het eten was erg gekruid waardoor het op een gegeven moment allemaal hetzelfde leek te smaken, dit was erg... Snelle levering, goede prijs en voldoende hapjes voor het aantal personen. Minpunt: Het eten was erg gekruid waardoor het op een gegeven moment allemaal hetzelfde leek te smaken, dit was erg jammer. Verder was er niet goed bij vermeld wat we konden opwarmen en wat niet. Ook de balletjes waren vrij droog.
De zoete hapjes waren erg goed!

Makkelijk te bestellen en ideaal dat het wordt thuisbezorgd.

Rens Hertogh

Afgelopen zondag weer heerlijk genoten van jullie feest buffet. Alles was weer smaakvol en ruim voldoende aanwezig.
Volgens afspraak op tijd geleverd en ook weer opgehaald. Als ik 1 puntje van...
Volgens afspraak op tijd geleverd en ook weer opgehaald. Als ik 1 puntje van kritiek mag leveren. De kleden voor over de tafels waren erg gerafeld, niet netjes afgewerkt. Maar nogmaals het eten was fantastisch.

Op de website makkelijk te bestellen en overzichtelijk. Vriendelijke chauffeurs zowel bij aflevering als bij ophalen. Ruim voldoende eten en goede uitleg over de hapjes pannen.

Goede levering en selectie aan hapjes. Vonden de vegetarische schaal wat karig en voor een schaal wat je direct zou moeten kunnen serveren, zitten er geen prikkers bij om de balletjes mee op te... Goede levering en selectie aan hapjes. Vonden de vegetarische schaal wat karig en voor een schaal wat je direct zou moeten kunnen serveren, zitten er geen prikkers bij om de balletjes mee op te pakken. Verbeterpunten: prikkertjes erin steken of erbij leveren, tofuballetjes waren wat droog. Verder tevreden, goede presentatie. Score 7/10.

Zie bovenstaand

Goede ervaring. Houd deze service vast!

Communicatie (mails en sms).

Ray Van Uum

Erg duidelijke communicatie top!

Alles wat aangeboden wordt is ook stipt nagekomen

Lisan

Het smaakte allemaal fantastisch.