Merlene

Laat minute bestelling gedaan vanwege het weer! Wat een topprestatie werd hier geleverd , wat zijn de mini broodjes heerlijk zeg, en het zag er prachtig uit . Erg blij met jullie snelle levering

Vriendelijke jongedame alles was heerlijk en zag er top uit! Ze denken werkelijk aan alle details

I loveee the donuts& muffins

Het was heerlijk en het was ooknog bezorgd, dat zie je tegenwoordig niet veel meer..

De communicatie

HP Kleian

We hebben nu twee maal gebruik gemaakt van hapjesschaal,zeer tevreden zowel kwaliteit prijs verhouding als service.

Goed optijd, makkelijk bestellen,tot een dag van tevoren nog aan te passen, leuke aankleding.HEERLIJK eten 👍👍👍👍

richard den ouden

Dit weekend in veldhoven heerlijk genoten van het buffet, echt heerlijk en mooi opgediend , we hadden ook veel vegetarische hapjes deze vielen goed in de smaak. vriendelijke chauffeur

heerlijke smaken topservice tot het volgend feest!

Henny van Beers

Het was geweldig. Lekker en smaakvol verzorgd.

Vriendelijke bezorger.

dank u tot snel weer!

Patricia

Jeetje...jullie krijgen het druk hoor!!! Onze eerste ervaring met hapjesschaal.nl...al onze gasten vroegen waar we onze geweldig lekkere hapjes vandaan hadden...tja thats you. Heerlijk lekker... Jeetje...jullie krijgen het druk hoor!!! Onze eerste ervaring met hapjesschaal.nl...al onze gasten vroegen waar we onze geweldig lekkere hapjes vandaan hadden...tja thats you. Heerlijk lekker smullen van van alles wat je lekker vind. Divers, smakelijk, en gezellig is en ziet jullie tapas tafel eruit, alles was even lekker. Ook de hapjespannen waren perfect te bedienen.

Alleen al over de Bezorger waren we enthousiast, de presentatie is fantastische, en potverdikkie wat smaakte het goed.

Reactie Hapjesschaal:

ha die patricia! wat een leuke reactie...heel erg lief. we weten denk ik wel wie de bezorger was!!

Het eten smaakte prima.
Verzorging, bezorging en gemak waren prima in orde.
Meegeleverde sausjes was wel onduidelijk waar die bij hoorden.

Goed verzorgd en netjes afgeleverd.

Simone K

Een feestbuffet besteld voor 40 personen. Alles super verzorgd en ontzettend lekker. Ook meer dan voldoende dus een dag later nog heerlijk van gegeten.

Zeer lekker, prijs prima en super verzorgd

Mike

Heerlijke hapjes! Alles vega besteld fantastisch dat jullie dit hebben. Voor herhaling vatbaar.

Super vegahapjes ziet er schitterend uit

Reactie Hapjesschaal:

dank u mike! de vegahapjes gaan als een speer.

Mathilde mutsaers

Mini broodjes/hapjesbuffet besteld bij hapjesschaal.nl we hebben elk jaar op de familiedag catering maar deze is echt voortreffelijk ! Wat zijn due broodjes lekker zeg , echt super leuk opgebouwd en... Mini broodjes/hapjesbuffet besteld bij hapjesschaal.nl we hebben elk jaar op de familiedag catering maar deze is echt voortreffelijk ! Wat zijn due broodjes lekker zeg , echt super leuk opgebouwd en totaal geen omkijken naar. Leuke chauffeur wat wil je nog meer

Schitterende uitstraling goede webshop duidelijke communicatie en vriendelijke mensen