Tamara

De hapjes hebben zeer zeker gesmaakt, en de aankleding was helemaal top en feestelijk !!

liliane aerts

Helemaal geweldig..heb reeds vaker van boodschap gebruik gemaakt.

De presentatie is perfect..

Reactie Hapjesschaal:

lilian we zijn ook heel blij met jou! leuke reactie

Geweldig genoten van het feestbuffet. Helemaal geen omkijken gehad of gedoe met zelf organiseren van hapjes

Vriendelijke service, goede afspraken en goed meegedacht.

diederik ten have

Onze grote complimenten voor hapjesschaal.nl het is exact zoals op de foto en het smaakte heerlijk.
vriendelijke service ,ook het niet koelen van de hapjes heeft zijn meerwaarde. top

makkelijke site duidelijke bezorging ziet er schitterend uit en het smaakte heerlijk. we hebben zelf ook een webshop en hebben nu veel extra punten geleerd om ons zelf te verbeteren online.

Hans

Keurig volgens afspraak bezorgd.

Veel complimenten gehad van onze gasten. Hat zag er netjes en verzorgd uit en was makkelijk te serveren.

Vd Westelaken

De service is goed en het eten is een 10

Altijd vriendelijk

Annemiek

Erg genoten van weer een bestelling van hapjesschaal.nl uiterst vriendelijke service( kunnen nig veel van leren ) een lust voor het ook met leuke attenties ze denken overal aan.

Lieve en vriendelijke mensen heerlijke hapjes echt top.

Elsemieke uit dongen

Ook namens onze kinderen hartelijk dank voor het geslaagde buffet! Jullie zijn zo ontzettend vriendelijk en meedenkend echte leuke mensen. Het eten was bijzonder van smaak en heel veel echt een... Ook namens onze kinderen hartelijk dank voor het geslaagde buffet! Jullie zijn zo ontzettend vriendelijk en meedenkend echte leuke mensen. Het eten was bijzonder van smaak en heel veel echt een aanrader voor iedereen

Zeer vriendelijk en erg correct heel lekker en veel.

Super goede service. Alles werd gedaan. Gasten vonden het eten ook heel erg lekker. En ook wij waren meer dan tevreden, zo lekker was het. En het was ook meer dan genoeg.

Super super goed eten en wat een geweldige service. Vooral zo doorgaan. Wij geven jullie een dikke 10.

Er is precies geleverd wat ik besteld heb en zoals op de foto te zien was. Exact op tijd werd het geleverd

Het is handig dat je de hapjesschaal zelf kunt opwarmen. De broodjes zagen er leuk uit