Miranda

Het was geweldig
De snelle vooral nette service
Heel mooi opgemaakt en het smaakte uitstekend goed.
Zeker voor herhaling vatbaar .

De rijst bami mihoen was echt voldoende
De nette service

Wij vonden de hapjesschaal erg lekker en er was meer dan genoeg. Ze laten mooi op tijd weten wanneer ze komen. Fijn dat je kunt pinnen. Wel een puntje van kritiek, ze komen het pas zeer laat weer... Wij vonden de hapjesschaal erg lekker en er was meer dan genoeg. Ze laten mooi op tijd weten wanneer ze komen. Fijn dat je kunt pinnen. Wel een puntje van kritiek, ze komen het pas zeer laat weer ophalen. Bij ons staat het al meer dan 2 weken en nog steeds is het niet opgehaald.

Erg lekker, veel keus, makkelijk betalen.

Het was erg lekker:)
En net genoeg (12-15 personen) we waren met 15.
Ik had er zelf nog brood en rijst bij.

Attente communicatie vooraf en na het ophalen vd spullen.

Bea Van de Westelaken gevers

Het was geweldig goede smaak en die plank deed het erg goed

Goede smaak

yvonne

Geweldige broodjes ! waanzinnig lekker, alles ziet er zo perfect uit en dat smaakt het ook.prettig dat je het niet in de koelkast hoeft te zetten DE SMAAK IS ECHT BETER vriendelijke service komen... Geweldige broodjes ! waanzinnig lekker, alles ziet er zo perfect uit en dat smaakt het ook.prettig dat je het niet in de koelkast hoeft te zetten DE SMAAK IS ECHT BETER vriendelijke service komen alle afspraken na.

de broodjes zijn echt geweldig super lekker en zien er geweldig uit! makkelijke site

makelaardij ritzen

De doos waarin de hapjes aangeboden werden is fout aangeleverd waardoor de hapjes door elkaar lagen,de potjes waren beschadgd waardoor de hapjes los in de doos lagen.
Ik moest de hapjes zelf...
Ik moest de hapjes zelf opnieuw rangschikken op eigen schalen!
Tijdens het transport is dus wat fout gegaan!Jammer

De hapjes zijn wel echt smakelijk

Veel keuze, snelle reacties op emails en denken graag mee. Heeft gezorgd voor een lekker lunch op ons huwelijk!

Variatie en organisatie

Mariët Zomer

De hapjes waren heerlijk. Het is alleen misschien wenselijk, bij de ronde schaal met hapjes, te zorgen dat er opstaande randjes tussen zitten. Ze waren namelijk verschoven naar 1 kant van de schaal.

De wraps vielen zeer goed in de smaak omdat de vulling niet zo standaard was.

Anja van es

Wat een heerlijk hapjes en een goede service

Ellen Dubbelman

Heerlijk en super handig. Word geleverd gelijk voor gebruik. Heel veel complimenten gehad van onze gasten tijdens de verjaardag. Zo lekker dat alles op was.

Alles is goed. Comincatie optijd leveren. Het allerbelangst is dat het heerlijk is!