Anita Erkelens

Goede service
Schalen zien er perfect en feestelijk uit

Lekker op tijd bezorgd

Robbert de Rooij

Alles klopt bij hapjesschaal! Het ziet er fantastisch uit, super vriendelijk personeel en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Niet alleen wijzelf maar ook onze gasten waren zeer...
Niet alleen wijzelf maar ook onze gasten waren zeer positief verrast! Echt een aanrader.

Vriendelijk personeel met uitstraling en klasse.
Goede duidelijke communicatie en service
Zeer mooi/groot opgedekt. (Je haalt echt wat moois in huis)
Prijs/kwaliteit verhouding

jcw van campen

Eten het vandaag verpakking ziet er rommelig uit is een natte kleffe boel

k vaartjes

Was erg mooi opgemaakt en smaakte goed service was erg goed .
alleen jammer dar je niet krijgt wat op de foto word afgebeeld zo stonden er 14 schalen afgebeeld en we kregen er maar 12 Was erg mooi opgemaakt en smaakte goed service was erg goed .
en ook met andere producten dat vind ik wel jammer.

service en het contact houden met klanten via mail.

J.p.a Mathijssen

Heerlijk gesmaakt, compliment van de gasten . Brengen en halen keurig geregeld

Alles keurig geregeld

Ze zijn goed ontvangen door onze gasten. We hebben lekker gegeten.

Goede service.

Jolanda v Rossum

De hapjesschaal was erg mooi opgemaakt en de hapjes waren lekker.

de snelle en goede service heb ik als erg prettig ervaren.

Yvon

Wat fantastisch zijn de mini broodjes! Zeer verassende smaken met lekkere sausjes! Het ziet er ook nog eens mooi uit een lust voor het oog. Wat een vriendelijke mensen ook, een voorbeeld voor alle... Wat fantastisch zijn de mini broodjes! Zeer verassende smaken met lekkere sausjes! Het ziet er ook nog eens mooi uit een lust voor het oog. Wat een vriendelijke mensen ook, een voorbeeld voor alle internet bedrijven hier word ik erg blij van.

Presentatie uitstraling smaak en gemak van bestellen.

Reactie Hapjesschaal:

lekker he die broodjes! we maken ze heel veel en blijven dit ook zeker uitbreiden!

Uitstekende service en kwaliteit. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

Zeer vriendelijke mensen, het geheel zag er zeer verzorgd uit, spullen worden ook weer opgehaald. Kortom veel gemak voor ons!

Reactie Hapjesschaal:

leuk dat we eens in haaften waren, daar willen we best vaker komen misschien hebben jullie geholpen!

Echt top! Wij hadden de mini broodjes en deze smaakten heerlijk! Ook fijn dat het op representatieve schalen wordt geleverd.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding superšŸ‘Œ Levering ook keurig op tijd en een heldere communicatie!