Linda van Haperen

Heerlijke hapje, makkelijk en op tijd bezorgd.
Heerlijke hapje, makkelijk en op tijd bezorgd.
Een klein puntje, iets meer variatie in smaak/ marinade/saus zou voor mij een reden zijn om het vaker te doen. Smaken lijken teveel op elkaar om het bij iedere gelegenheid te nemen.

Ideaal, bezorgen op ophalen. Geen extra koeling nodig

Reactie Hapjesschaal:

leuke reactie! we komen snel weer eens langs, elk onderdeel word verschillend gekruid.

Caroline de Graaf

Tapas waren heerlijk en zagen er verzorgd uit

Zag er verzorgd uit

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor je review , word gewaardeerd. tot snel in rijswijk

Esbake Geldermalsen

Afgelopen donderdag gebeld voor een bestelling voor een groep verstandelijk gehandicapten en vrijwilligers van een club. Omdat het voor mij de eerste keer was, vroeg ik of ik genoeg zou hebben voor... Afgelopen donderdag gebeld voor een bestelling voor een groep verstandelijk gehandicapten en vrijwilligers van een club. Omdat het voor mij de eerste keer was, vroeg ik of ik genoeg zou hebben voor 90 personen en dat klopte inderdaad. We hebben ruimschoots gegeten en zelfs de slechte eters aten 5 mini broodjes omdat het allemaal andere smaken waren die ze thuis nog niet gegeten hadden. Gelukkig waren het geen harde broodjes, waardoor het voor iedereen goed te eten was. Het is erg verzorgd. Netjes verpakt en volgens afspraak op tijd geleverd. Super bedankt en zeker voor herhaling. Zelfs de vrijwilligers wilden het adres weten voor hun eigen partijtjes. Een compliment!

Netjes verzorgd en op tijd geleverd. Klantvriendelijk bij telefonisch advies en ook bij de levering.

Reactie Hapjesschaal:

voor 17.00 uur besteld is echt de volgende dag in huis hoe groot de bestelling ook is, ons team produceert altijd s'nachts vandaar! we waren ook heel blij met jullie en de leuke opdracht, tot snel

OBS Delfshaven-Daltonlocatie Palet

Prima in orde. Op tijd geleverd tegen de afgesproken prijs en heerlijke hapjes.

Duidelijk website, snel geregeld en besteld.

Debby

Heel makkelijk te bestellen. Fijn dat je een tijdsindicatie krijgt wanneer ze het komen bezorgen. Eenmaal aan de deur stonden we verbaasd te kijken hoeveel ze uit de auto haalden, de ene schaal na... Heel makkelijk te bestellen. Fijn dat je een tijdsindicatie krijgt wanneer ze het komen bezorgen. Eenmaal aan de deur stonden we verbaasd te kijken hoeveel ze uit de auto haalden, de ene schaal na de andere kwam! We hadden de tafel al klaar gezet en zij heeft de tafel mooi versierd en alles zo klaar gezet dat we alleen nog maar 1 stekker in het stopcontact hoefden te doen.. en zodra die aanstond natuurlijk even te roeren maar wat een service!
En zoveel te eten, voor iedereen was er wel wat en ondanks dat we grote eters hadden, (12 volwassenen en voor 12 personen besteld) bleef er toch nog veel over. Dus de dag erna nog lekker van gesmuld. Heerlijk, wij bestellen volgend jaar weer!

Gemakkelijk te bestellen is en dat de service zo ontzettend goed is.

Reactie Hapjesschaal:

hoi debby! leuk om te horen. volgende keer drinken we een bakkie bij je....ik heb gehoord dat je nogal gezellig bent!

Jacqueline Frèrejean

Lieve mensen van de hapjesschaal.
Lieve mensen van de hapjesschaal.
Even een grote pluim voor jullie. Mijn feestje is goed geslaagd. Alleen maar leuke reacties. Ik heb punten gehaald maar jullie ook. Bedankt nogmaals en dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Er zijn al gasten die het gaan opzoeken voor hun
feestje. Mijn 65ste verjaardag is geslaagd. 👍
Een lieve groet van mij Jacqueline👍

Alles was heerlijk..en zo goed als op!!!

Reactie Hapjesschaal:

heb van de chauffeur gehoord dat jij de bokaal verdient met meest gezellige klant! tot de volgende keer.

R. Jansen

Makkelijk bestellen, netjes thuisbezorgd, heerlijk eten.

Groot assortiment aan eten, goede bezorging en eten van goede kwaliteit

Van der lee

Zaterdag 29 juni een schitterend buffet met broodjes en hapjes mogen ontvangen! Erg van genoten en wat zag het er schitterend uit! Onze complimenten vriendelijke mensen

Oog voor elk detail zeer vriendelijke mensen sms en mail service zeer duidelijk de mini broodjes zijn een echte aanrader!

Het was super de hapjes waren heerlijk en vers zeker voor herhaling vatbaar

Vers super bezorging

Evelien Leijten

We hadden allerlei broodjes besteld. Het werd netjes afgeleverd op schalen die je meteen op tafel kon zetten. Het was heerlijk! Vooral het gemak wat je er van hebt. Niet zelf boodschappen hoeven... We hadden allerlei broodjes besteld. Het werd netjes afgeleverd op schalen die je meteen op tafel kon zetten. Het was heerlijk! Vooral het gemak wat je er van hebt. Niet zelf boodschappen hoeven doen, niet zelf de keuken in moeten om het klaar te maken. Zeker voor herhaling vatbaar.

De dag voor levering kreeg ik netjes een berichtje met daarin het tijdslot waarin geleverd zou worden. Op de dag zelf werd 15 minuten voorafgaand aan de levering gebeld. Heel fijn! Je hoeft er niet... De dag voor levering kreeg ik netjes een berichtje met daarin het tijdslot waarin geleverd zou worden. Op de dag zelf werd 15 minuten voorafgaand aan de levering gebeld. Heel fijn! Je hoeft er niet een halve dag voor thuis te blijven.
Daarnaast smaakte het heel goed!