Van spaendonk oisterwijk

Afgelopen zaterdag een heerlijk buffet laten bezorgen voor 130 man! Werkelijk fantastisch we hadden heerlijk weer en een heerlijke temperatuur samen werd dit een topdag mede door hapjesschaal.nl

Top uitstraling heerlijk eten , fijne service

Hallo, wij hebben vorig jaar hapjes van jullie gehad en deze waren lekker. Alles keurig verzorgd.
Afgelopen zaterdag 29 juni waren wij aanwezig bij een feest en daar stond een geweldig mooi feestbuffet.
Het zag er mooi uit.
Wat ik echter niet begreep is dat het buffet het s’middags al was neergezet bij een temperatuur van meer dan 30 Gr.
Het was zelfs 33 tot 35gr.
Dus s’avonds toen het buffet gepresenteerd werd aan de gasten zag ik dat het brood lag te zweten, de broodjes lagen te verpieteren en waren aan de onderkant zacht en zweterig en zaten doordat het erg warm was die dag vastgeplakt.
De worst was aan het uitdrogen en noem maar op. Aan de mensen die het buffet besteld hadden was verteld dat het geen kwaad kon dat het niet gekoeld stond. Maar mensen van Hapjesschaal toch, bij temperaturen van meer dan 30 Gr kan dit echt wel kwaad.
Ik werk zelf met voeding en bij deze warme temperaturen kan het zelfs gevaarlijk zijn om dit dan te eten.
Dit keer vond ik het erg slecht en het buffet was aan het verpieteren. Sonde en verkeerde voorlichting vind ik.
Iedereen die met voeding of in de catering werkt weet dat producten goed gekoeld moeten worden en geen uren buiten de koeling kunnen of mogen staan.
Jammer maar voor mij geen hapjesschaal meer.

Reactie Hapjesschaal:

dat is het nadeel van een revieuwpagina, u heeft niet bij ons besteld ,de mensen die WEL bij ons besteld hebben waren razend enthousiast. echt ongelooflijk dat een volwassen iemand die concurrentie... dat is het nadeel van een revieuwpagina, u heeft niet bij ons besteld ,de mensen die WEL bij ons besteld hebben waren razend enthousiast. echt ongelooflijk dat een volwassen iemand die concurrentie gericht een mening geeft, nou we hebben een tip voor u daar kijken onze klanten dwars doorheen.....schaam je .....en grow up! jaloezie kun je best anders uiten.

Lekkere broodjes, goede service, alleen we hadden 1 iemand met een allergie. Is ergens na te vragen of te vinden wat er allemaal op de broodjes zit ook qua saus). Zij heeft nu voor de zekerheid... Lekkere broodjes, goede service, alleen we hadden 1 iemand met een allergie. Is ergens na te vragen of te vinden wat er allemaal op de broodjes zit ook qua saus). Zij heeft nu voor de zekerheid niks gegeten van de broodjes.

Kant en klaar, zelf geen gedoe, ontzorgt

Hapjes waren erg lekker. Hoeveelheid was ook voldoende.

Presentatie van de hapjes was top!

Het heeft heerlijk gesmaakt meer dan voldoende aanwezig en zeer klantvriendelijk

Rabo

Wat een geweldige uitstraling heeft hapjesschaal.nl ziet er echt prachtig uit , zeer betaalbaar en de service is uitstekend de broodjes de pannen de koude hapjes heerlijk, ook fijn dat je niet meer... Wat een geweldige uitstraling heeft hapjesschaal.nl ziet er echt prachtig uit , zeer betaalbaar en de service is uitstekend de broodjes de pannen de koude hapjes heerlijk, ook fijn dat je niet meer hoeft te koelen zodat de smaak veel beter is.

Ideaal dat je niet hoeft te koelen , het is veel smaakvoller.

De hapjes zijn op tijd geleverd en smaakten prima. Ik vind wel dat er veel te veel afval is. Ook de uitstraling is minder door de plastic bakjes en de reclame op de onderbordjes. Vroeger leverden... De hapjes zijn op tijd geleverd en smaakten prima. Ik vind wel dat er veel te veel afval is. Ook de uitstraling is minder door de plastic bakjes en de reclame op de onderbordjes. Vroeger leverden jullie op een (houten?)plank met vakken erin. Die had veel meer uitstraling.

Kwaliteit is goed.

Reactie Hapjesschaal:

hallo peter! we bezorgen in ons eigen gebied alles op mooie plateau en etagères, vandaar de prachtige uitstraling je zult begrijpen als dit ver uit ons gebied is dat we het dan op disposebles... hallo peter! we bezorgen in ons eigen gebied alles op mooie plateau en etagères, vandaar de prachtige uitstraling je zult begrijpen als dit ver uit ons gebied is dat we het dan op disposebles bezorgen. als we bv van beda naar groningen moeten rijden en de volgende dag weer naar groningen moet rijden om de plank weer op te halen kunnen we natuurlijk deze prijzen niet meer hanteren. op de site kunt u van te voren zien welke schalen u besteld heeft dit waren er 9, zodoende kunt u ook inschatten hoeveel plastic schalen u kunt verwachten. fijn dat het weer gesmakt heeft!

Den Bosch

Feestbuffet besteld was heerlijk. Alleen salade was wat aan de zure kant en werd niet veel gegeten. Jammer dat er niet bij verteld was dat je niet alle pannen tegelijk op kunt zetten, omdat dan de... Feestbuffet besteld was heerlijk. Alleen salade was wat aan de zure kant en werd niet veel gegeten. Jammer dat er niet bij verteld was dat je niet alle pannen tegelijk op kunt zetten, omdat dan de stop doorslaat. Als we dat geweten hadden, waren we eerder begonnen met het opwarmen van de pannen.

Goed gekruid en voldoende eten.

Reactie Hapjesschaal:

blij met elke review! onze aioli is aan de zure kant idd de rest van de sausjes zejker niet. we hebben op uw adres de pannen aangesloten en ook een extra lang oranje snoer aangelegd om de pannen te... blij met elke review! onze aioli is aan de zure kant idd de rest van de sausjes zejker niet. we hebben op uw adres de pannen aangesloten en ook een extra lang oranje snoer aangelegd om de pannen te verdelen over 2 groepen , deze heeft u waarschijnlijk toch op 1 groep aangesloten.dit hebben we met de man des huizes overlegd.tot de volgende keer!

Martien Spanjers

Zeer tevreden over hapjesschaal.nl. De informatie mbt levering is super. Precies volgens tijd werd de bestelling geleverd. Alles werd mooi klaargezet, tafel erbij, tafelkleden, confetti en daarna de... Zeer tevreden over hapjesschaal.nl. De informatie mbt levering is super. Precies volgens tijd werd de bestelling geleverd. Alles werd mooi klaargezet, tafel erbij, tafelkleden, confetti en daarna de pannen en de schalen. Alles compleet, inclusief verlengsnoeren, helemaal top.

En het eten zelf, afgaande op ons gezelschap, waar menigeen 3 keer ging halen, was ook dat helemaal top. Wij gaan hier zeker nog een keer gebruik van maken.

Zeer goede communicatie mbt levering.
En verder, heel lekker (en veel) eten voor een hele mooie prijs.

Reactie Hapjesschaal:

leuk om te horen martien! tot de volgende keer in haaren!

Goede service. Lekker eten en betaalbaar. Al onze gasten waren tevreden.

Voor iedereen wat wils... ook aan de vegetariër gedacht. Feestelijk versierde tafel. 👍

we houden van versieren!