Ellen

Prima service, netjes mails en sms over alle statussen. Komen alles netjes klaarzetten .
Smaakt geweldig, ziet er allemaal heerlijk uit en dat is het ook. Foto's komen exact overeen met de werkelijkheid.

Communicatie is geweldig.
Eten is perfect

Reactie Hapjesschaal:

hoi ellen! leuk om te lezen, we krijgen vaak complimenten over onze communicatie, ook voor de foto's nemen we erg veel tijd! tot het volgende feestje!

De bezorging is prima verzorgd, alleen jammer dat een vraag vanuit onze kant nog steeds onbeantwoord is gebleven, we zijn nu inmiddels 5 dagen verder...,,, service tot aan de deur dus.

Keurige bezorging , op tijd , goede uitleg

Reactie Hapjesschaal:

u heeft op zaterdagavond idd iets ingesproken we vragen ook aan de telefoon of u ons een mail wilde sturen. we wachten op uw mail. en kijken uit naar de volgende keer.

Anouk Smits

Ik vond de hapjesschaal heel lekker.
Wij hadden ook de mini hamburgers en die waren ook heerlijk alleen vo den wij het hamburgertje wat op het broodje zat heel klein.

Mooi opgemaakt

Kees

Afgelopen verjaardag heb ik traditiegetrouw wéér iets bij Hapjesschaal.nl besteld: Twee verschillende Hapjespannen compleet. Het was heerlijk. En elke gast op de verjaardag vroeg bij binnenkomst al:... Afgelopen verjaardag heb ik traditiegetrouw wéér iets bij Hapjesschaal.nl besteld: Twee verschillende Hapjespannen compleet. Het was heerlijk. En elke gast op de verjaardag vroeg bij binnenkomst al: Is Hapjesschaal weer langsgeweest?
Erg tevreden over het bestelproces, de bezorging en de smaken.

Bestelproces is enorm makkelijk en snel: Goeie website!
Snelle levering.
Lekkere smaken!

Reactie Hapjesschaal:

leuk kees! tot de volgende

Het was heerlijk. Ruim voldoende

Heel mooi op gesteld.

Top

Goede smaak
Meer dan genoeg

Het is echt een aanrader en betaalbaar. Je hoeft alleen de drankjes maar in te slaan en verder hoef je je nergens geen zorgen meer om te maken alles is perfect geregeld, er zit voor iedereen wat... Het is echt een aanrader en betaalbaar. Je hoeft alleen de drankjes maar in te slaan en verder hoef je je nergens geen zorgen meer om te maken alles is perfect geregeld, er zit voor iedereen wat bij en er is ruim voldoende. Onze gasten hebben er van genoten.

Keurig verzorgd en de tafel wordt keurig aangekleed. Spontaan en enthousiast gebracht!

leuke review! word gewaardeerd

Jürgen van de Heijden

Wat een uitstraling , het ziet er echt geweldig uit . De hapjespannen werken geweldig en de hapjes zijn heerlijk . De broodjes zijn een echte aanrader verassende smaken.

Top uitstraling makkelijke site duidelijke sms service, vriendelijke mensen alles klopt met de fotos op de website

Het was super, mooi en zeker voor een volgende keer.

Ideaal dat ik zelf nu eens even niets hoefde te doen. Het wordt neergezet en opgehaald.
TOP

Het eten was zeer goed. Alleen er was een stekker van de pan niet goed meer dat zag je ook al want hij was open geknikt en daardoor moesten we de pannen om en om opwarmen. Dus gaarne het onderhoud... Het eten was zeer goed. Alleen er was een stekker van de pan niet goed meer dat zag je ook al want hij was open geknikt en daardoor moesten we de pannen om en om opwarmen. Dus gaarne het onderhoud van de pannen goed houden dan is alles perfect!

Het eten, dat het niet in de koelkast hoef, dat je de bakken uit de pannen kan halen.

Reactie Hapjesschaal:

fijn dat we op jullie feest mochten schitteren! de stekkers worden bij elk verhuur gecontroleerd. we hebben de lelijke stekker gevonden.