yvonne

Heerlijke broodjes en hapjes jammer dat je geen keus hebt in box qua beleg. 2x12 dezelfde smaken jammer.En met deze temperaturen wel ding dat zoete gedeelte niet gekoeld is.

Smaak is ziooooooo lekker.

Reactie Hapjesschaal:

fijne reactie! het plateau is voor 12 personen zo ook voor iedereen 1 broodje vandaar 12 dezelfde!

peter van den broek

We hebben genoten van de hapjes was erg lekker en niet duur.

erg vriendelijk

Held goede ervaring. Makkelijk, snel maar vooral lekker

Levering, verpakking, smaak vooral de wraps, saté en de balletjes(al is dat persoonlijk) Het andere was ook heerlijk, alleen eet ik dat zelf niet.

Het bellen van te voren was niet helemaal goed gegaan. Ik had een gemiste oproep toen ze al op de stoep stonden. Maar al met al, erg goed services, duidelijk en makkelijk in gebruik en erg lekker!

Wraps verschillende smaken erg lekker! Goed te variëren en het kan wel voor meer dan 10 personen

Rob Voets

Werkelijk top geregeld. Allereerst uiterst vriendelijke jongedame die de schalen komt brengen en uitlegt hoe te doen. 1e blik op de tapas, broodjes en warme producten was al erg goed. Ziet er echt... Werkelijk top geregeld. Allereerst uiterst vriendelijke jongedame die de schalen komt brengen en uitlegt hoe te doen. 1e blik op de tapas, broodjes en warme producten was al erg goed. Ziet er echt geweldig uit.

Fantastische uitstraling. Erg goede smaak. Absoluut geen enkel aandachtspunt of kritiek. Gasten waren ook zeker vol lof over alles. Echte aanrader.

We hebben voor de tweede keer bij Hapjesschaal.nl besteld en het was weer heerlijk, de service is ook heel goed, we zullen vaker bestellen bij Hapjesschaal.nl 😀

paula jongeneel-woud

Het was zoals de eerdere keren weer heerlijk

Keurig verpakt, duidelijke instructies en heel gevarieerd

Wendy Lagrand

Het tapas/broodjes rek was echt helemaal top!
Iedereen kon er van mee eten, ook de kleinere.

Het tapas/broodjes rek was echt helemaal top!
Iedereen kon er van mee eten, ook de kleinere.

Tevens zet je de volgende dag alles gewoon vies klaar voor de deur en word het gewoon weer meegenomen. Scheelt ook weer afwas.

Opvallend was de leuke mevrouw die het kwam bezorgen, Magriet volgens mij.. hele gezellige dame die ook even een babbeltje met je maakt. En uitleg geeft.

Tamara Brand

De tapas die ik besteld had waren verrukkelijk.
Netjes in leuke schalen. Op tijd bezorgd.
Van te voren krijg je nog een bericht hoe laat ze denken er ongeveer te zijn.
Altijd...
De tapas die ik besteld had waren verrukkelijk.
Netjes in leuke schalen. Op tijd bezorgd.
Van te voren krijg je nog een bericht hoe laat ze denken er ongeveer te zijn.
Altijd vriendelijk. Geven uitleg hoe de hapjes te bewaren.

Goede service.
Vriendelijke mensen.
Goede kwaliteit van eten.

Bouwien Kollmann

Uitstekend, het mini buffet was heerlijk en het werd ook mooi gebracht op handige schalen. Je hoeft zelf niets meer te doen. Het zag er heerlijk uit en zo smaakte het ook.

Keurig op tijd bericht wanneer de bezorging plaats vindt. Prima service