Astrid Storm

We zijn super tevreden! Het was allemaal erg lekker en de bezorging was prima. Wij hebben een aantal pannen/schalen als avondeten gebruikt en ook dat ging goed. De hoeveelheid is dan wat lastiger... We zijn super tevreden! Het was allemaal erg lekker en de bezorging was prima. Wij hebben een aantal pannen/schalen als avondeten gebruikt en ook dat ging goed. De hoeveelheid is dan wat lastiger inschatten, misschien een tip om een richtlijn te geven hoeveel je gaan nodig hebt. Wij hadden 3 schalen compleet voor zo'n 25 mensen.

Het zag er mooi opgemaakt en super vers uit! Het smaakt heerlijk!

Lou

Gisteren met 40 kinderen de partypancakes besteld voor ons kinderfeestje , het was echt super urenlang hebben ze zich vermaakt ,wat hebben ze genoten ! Gouden tip voor alle kinderfeestjes.

Geweldige service en aankleding en betaalbaar!

John van Hoogdalem

Broodjes/hapjesbuffet besteld bij hapjesschaal.nl wat een service wat een uitstraling wat een leuke mensen en het smaakte ook nog eens super! Een voorbeeld voor alle internetbedrijven.

Ze denken aan alle kleine details site is erg simpel te bedienen en wat een keuze!

Suze Arts

In een woord “SUPER” iedereen vond het er prachtig uitzien, en we hebben allemaal heerlijk gesmuld van alle hapjes! Top👍🏻

Eigenlijk alles! Netjes op tijd bezorgd, de berichtjes van levering, mooi en verzorgd👍🏻

Sabine Visser

Heerlijke hapjes, gevarieerd aanbod en netjes gepresenteerd. Op de afgesproken tijd thuisbezorgd en opgehaald. Echt een aanrader!

Ad

De hapje waren heerlijk, iedereen was tevreden.

Eenvoudige manier van bestellen en de grote keuze in producten.

Annet

Hapjeschaal was weer geweldig goed. Alles lekker vers en we hebben heerlijk gegeten.

Goede service en perfect op de afgesproken tijd geleverd.

Marlon Burnet / Marnixgymnasium

Alle hapjes vielen erg in de smaak bij collega's. Ik heb een aantal keer jullie naam moeten doorgeven.

De variatie

Helemaal geweldig.
Netjes bezorgd en prima van smaak

Super geregeld van A tot Z

Broodjes besteld voor de lunch tijdens een communiefeest. Broodjes waren heerlijk en lekker vers! En netjes op tijd gebracht! Kortom ideaal!

Lekkere broodjes
Afspraak betreft levertijd perfect