trudy hendriks

Zeer tevreden

Permanent Brandbeveiliging B.V.

Geweldig zeer verzorgd en het was heerlijk, mijn dank hiervoor !!

Alles keurig geregeld.

dprins

We hebben voor de 50e verjaardag van mijn man de mini hamburgerbroodje, mini hotdogbroodjes, mini cheeseburger en 2 grote schalen met "botloze "hapjes en de mini sate besteld. Het was even... We hebben voor de 50e verjaardag van mijn man de mini hamburgerbroodje, mini hotdogbroodjes, mini cheeseburger en 2 grote schalen met "botloze "hapjes en de mini sate besteld. Het was even spannend maar een reuze succes voor jong en oud.

Van bestelling tot de levering ( met een sms waarin de tijd wordt aangegeven ) was top. Pinnen aan huis ook makkelijk.

Super goede service. Er kwamen nog meer personen bij en dat was geen probleem. Makkelijk contact te leggen.
Vlotte vriendelijke afhandeling.
Top zou er in de toekomst zo weer gebruik van...
Vlotte vriendelijke afhandeling.
Top zou er in de toekomst zo weer gebruik van maken.

Er was meer als voldoende voor iedereen!!!
Zelfs nog mensen voor de andere dag mee gegeven.
Heerlijke hapjes van goed kwaliteit.

Marcell

Prima service, lekker eten. Alleen veel stokbrood met sausjes eroverheen. Misschien ook de keus laten om stokbrood zonder dressing met kruidenboter te kunnen bestellen. Overigens smaakte het... Prima service, lekker eten. Alleen veel stokbrood met sausjes eroverheen. Misschien ook de keus laten om stokbrood zonder dressing met kruidenboter te kunnen bestellen. Overigens smaakte het stokbrood vandaag, even onder de grill, met kruiden boter erg lekker.

Snelle reactie op mail, vriendelijke bezorging.

van Beers

Super lekker! Heel erg goed verzorgd en iedereen was er heel erg te spreken over! En echt meer als genoeg.

Vriendelijke bezorgservice, ze leggen alles goed uit, en de hapjes waren echt heel erg lekker.

Walters

Heerlijk genoten van de hapjes! De broodjes en wraps waren lekker en het beleg was soms verassend, maar ook erg lekker. De levering was redelijk op tijd, alles was super verpakt en ontzettend leuk... Heerlijk genoten van de hapjes! De broodjes en wraps waren lekker en het beleg was soms verassend, maar ook erg lekker. De levering was redelijk op tijd, alles was super verpakt en ontzettend leuk met wat slingers en confetti erbij.

Het is te zien dat er nagedacht word over de presentatie van de hapjes.

Prima ervaring. Vooral de kleine broodjes en ham/ cheese burgers erg lekker. In verpakking kan het wel wat smoezelig uitzien na postverzending, maar smaak is prima

Smaak en variatie

Jasper Berkel enschot

Wederom het feestbuffet besteld voor her 6e jaar op rij, we willen nooit meer anders , fantastisch feestelijk opgebouwd met veel ervaring en kunde en het smaakte weer super. Fijne mensen en fijne... Wederom het feestbuffet besteld voor her 6e jaar op rij, we willen nooit meer anders , fantastisch feestelijk opgebouwd met veel ervaring en kunde en het smaakte weer super. Fijne mensen en fijne service

Als je een mening geeft en een revieuw plaatst dan kijk je naar het geheel, watis de service hoe is het eten hoe is de prijs/kwaliteitsverhouding en daar geef je een cijfer over ...voor ons een... Als je een mening geeft en een revieuw plaatst dan kijk je naar het geheel, watis de service hoe is het eten hoe is de prijs/kwaliteitsverhouding en daar geef je een cijfer over ...voor ons een dikke 10

Ans uit Oisterwijk

Het feestbuffet afgelopen weekend besteld en vonden het grandioos! Het is precies zoals op elke afbeelding echt schitterend en heerlijk , we hebben er ook nog los belegde broodjes hij besteld ook... Het feestbuffet afgelopen weekend besteld en vonden het grandioos! Het is precies zoals op elke afbeelding echt schitterend en heerlijk , we hebben er ook nog los belegde broodjes hij besteld ook die waren zalig . Het is buffet is 10.00 euro p.p en als je ziet wat je daarvoor krijgt is echt perfect etenven heel veel ook de versierde tafels vonden we echt leuk en feestelijk.

Goede service mooie aankleding waar voor je geld.