Bert van den Boom

Toen Celeste de tafelkleden opendeed kwam daar een berg confetti uit, die tafelkleden kunnen beter eerst thuis gewassen worden! Zwarte tafelkleden staan ook niet echt feestelijk, ook niet de... Toen Celeste de tafelkleden opendeed kwam daar een berg confetti uit, die tafelkleden kunnen beter eerst thuis gewassen worden! Zwarte tafelkleden staan ook niet echt feestelijk, ook niet de rafelende uiteinden. Als de hapjesschalen op twee verschillende groepen moeten worden aangesloten, dan moeten er ook twee verlengkabels meegeleverd worden. En dan wel verlengkabels met randaarde, anders passen de stekkers er niet in. Als er dan onder de tafels een verdeeldoos met schakelaar (die niet aan staat) verborgen zit dan moet je dat eerst ontdekken voordat die pannen warm kunnen worden.
Verder misten we de gepaneerde kipfilet en de kipsatés, die waren vervangen door stukken grillworst. Ook de mini broodjes hamburger die op de foto's staan hebben we niet gezien. Verder ontbraken de door u vermelde rauwkost en salades. We zeggen niet dat de smaak van de gerechten niet goed was maar het was niet compleet zoals afgebeeld en beloofd.

Het dessert zag er wel prima uit!

Reactie Hapjesschaal:

tja.soms kun je als cateraar al aanvoelen wanner je een bestelling op voorhand beter kunt weigeren, echter komt dan de ondernemers drift toch bovendrijven. voor dat u de bestelling wolde plaatsen... tja.soms kun je als cateraar al aanvoelen wanner je een bestelling op voorhand beter kunt weigeren, echter komt dan de ondernemers drift toch bovendrijven. voor dat u de bestelling wolde plaatsen moesten er in onze standaard voorwaarden veel gewijzigd word. dat betekend kort gezegd dat u wel bestelde maar toch eigenlijk ook weer niet vanwege alle aanpassingen.u wilde geen versiering maar miste wel het FEESTELIJKE ?! u wilde allemaal aanpassingen in de warme hapjes ,nu was u verontwaardigd dat het afweek van het aangebodene ?! tafelkleden wassen we natuurlijk altijd uit?! u maakte zo geen vrienden met onze wasjuffrouw. de mini broodjes hamburger zitten niet standaard bij het buffet zoals gemeld in de tekst, de pastasalades zaten er toch in tweesoorten bij?! de pastamaker daar maakte u ook al geen vriendjes mee.onze verlengkabels die we ELKE da gebruiken zijn natuurlijk voorzien van randaarde anders gaan onze hapjespannetjes niet werken.de rafels aan de kleden die vouwen we netjes om! kortom wij stonden 200% achter het gene we hebben opgebouwd en afgeleverd we zijn ook trots op de mooie foto die we van uw buffet gemaakt hebben.jammer dat we ze niet kunnen tonen hier. gelukkig hebben al 3 van uw gasten deze week een bestelling geplaatst. een eerlijke review kunt u alleen plaatsen als het buffet besteld zoals bedoeld en niet met een waslijst aan aanpassingen. vandaag dat uw review ook afwijkend is. we staan bij een volgend feest graag voor u klaar echter laat dan het aangegeven buffet in zijn waarde das makkelijker voor ons allebei! u wilde dat we de review toch maar gingen verwijderen nadat u inzag dat het niet helemaal fair was, echter kunnen we dat niet ,dat word voor ons geregeld door de feedback company daar hebben we geen invloed op das wel zo eerlijk!

Ketelaers

hadden hapjes buffet besteld, het was grandioos, vele positieve reacties gehad, alleen de uitstraling is al gigantisch

Goede service, ze zetten alles voor je klaar, je krijgt tafels en tafelkleden erbij

Zeer netjes en lekker. Op juiste afgesproken tijd geleverd.

Zeer netjes uitgebreid en lekker

van de Klundert

Het was helemaal Top. Het was lekker en voldoende.

Het is super gemakkelijk dat er ovenschalen in de warm houd bakken aanwezig zijn.
1 het maakt makkelijk schoon en 2 je kunt wat over is makkelijk verwarmen in de oven.

Pieters

De hapjes waren net zo lekker als dat het er uitzag, super! Aandachtspunt is de kwaliteit van de pannen die meegeleverd zijn. 1 van de twee pannen wilde niet ‘normaal’ warm worden en hebben we op... De hapjes waren net zo lekker als dat het er uitzag, super! Aandachtspunt is de kwaliteit van de pannen die meegeleverd zijn. 1 van de twee pannen wilde niet ‘normaal’ warm worden en hebben we op stand 4 moeten zetten voor enig effect. Ook de losse knoppen op de deksels waren erg onhandig (bij het optillen en plaatsen van de deksel).

De presentatie was geweldig. Ook de visite was er enthousiast en wilde weten waar we dit besteld hadden.

M.Haast

Voor de communie van onze dochter bij hapjesschaal het feestbuffet met fruit en salade besteld.
Omdat we op locatie het feest hadden waren we niet bij de levering aanwezig, maar bij aankomst op de feestlocatie troffen we een zeer fraaie opstelling aan. De tafel waren mooi gedekt en versierd.
We hebben we heerlijk van gegeten, en was was meer dan genoeg!! Op aanraden van Hapjesschaal hadden we al voor minder personen besteld dan dat de zouden komen, maar er was nog genoeg over.. Veel complimenten van de gasten mogen ontvangen over dit buffet, zeker een aanrader!!

Fraai gedekte tafels, levering verliep (wat we van de zaal eigenaar hoorden) in goed overleg.
Ruim voldoende en veel variatie.
Een half uurtje, misschien 45min (om het eten iets warmer...
Ruim voldoende en veel variatie.
Een half uurtje, misschien 45min (om het eten iets warmer te krijgen) da pannen aan en genieten maar.

Marion

Gisteravond met collega's het "mini wrappen" gedaan. Iedereen was erg enthousiast. Het smaakte ook heerlijk allemaal.

Alles was goed verzorgd.

Frans van Oers

Hapjesschaal is de perfecte manier om gemakkelijk en snel aan heerlijke hapjes te komen .Alles goed geregeld mooi op tijd geleverd .En het waren heerlijke hapjes iedereen was er tevreden over zeker... Hapjesschaal is de perfecte manier om gemakkelijk en snel aan heerlijke hapjes te komen .Alles goed geregeld mooi op tijd geleverd .En het waren heerlijke hapjes iedereen was er tevreden over zeker voor herhaling vatbaar.

Het was ontzettend veel en alles was lekker

birgitte

Onze communie is fantastisch verlopen dankzij hapjesschaal.nl ze houden rekening met het moment dat we in de kerk zitten alles is soepel verlopen en een hele duidelijke communicatie, vanaf dat we de... Onze communie is fantastisch verlopen dankzij hapjesschaal.nl ze houden rekening met het moment dat we in de kerk zitten alles is soepel verlopen en een hele duidelijke communicatie, vanaf dat we de bestelling plaatste wisten we meteen waar we aan toe waren en werden we gerustgesteld. het eten is heerlijk en een lust voor het oog ze denken ook aan kleine details. voor volgende week hebben we de hightea besteld. we kijken er naar uit

zeer sterke communicatie, ziet er geweldig uit vriendelijk personeel en duidelijkheid aan de telefoon en het belangrijkd=ste het was heerlijk

Makkelijk en snel te bestellen, ook snelle levering en keurig op tijd. Smakelijke hapjes

Snelle levering en makkelijk te bestellen. Daar aast prettig dat het 7 dagen per week bezorgd kan worden.