Ron

Lunch - genieten van de hapjes en broodjes. Lekker vroeg gebracht, en aanbod om een meegebrachte tafel alvast op te dekken. Feedback van de gasten : perfect verzorgd en lekker! Dit is voor ons de... Lunch - genieten van de hapjes en broodjes. Lekker vroeg gebracht, en aanbod om een meegebrachte tafel alvast op te dekken. Feedback van de gasten : perfect verzorgd en lekker! Dit is voor ons de tweede keer, en weer een geslaagde keuze.

Broodjes zijn echt super!

Het was prima geregeld. We hadden gevraagd of er voor een bepaalde tijd geleverd kon worden, en meteen na onze bestellingen kregen we daar al een berichtje over. Het was super! Iedereen heeft met... Het was prima geregeld. We hadden gevraagd of er voor een bepaalde tijd geleverd kon worden, en meteen na onze bestellingen kregen we daar al een berichtje over. Het was super! Iedereen heeft met smaak gegeten.

De goede comunicatie! En perfecte levering

trudy hendriks

Fantastisch zoals gewoonlijk

goede service vriendelijk personeel heerlijk eten wat wil je nog meer?

Familie Strik

Heel vriendelijk personeel, keurig en vlot alles mooi opgebouwd. Heerlijk genoten van al het lekkere eten, kortom alles super geregeld.

Gewoon de manier op hoe alles geregeld is en de service.

Het is hardstikke goed en mooi verpakt keurig netjes

Ja goeie kwaliteit

Diny van Geenen

Was lekker alleen de gepaneerde kip stukjes waren wat klef en slap

Goede levering

Het was heerlijk

Nee

Goede service. De hapjes waren heerlijk alleen jammer dat er ook hapjes met bot bij zaten terwijl ik zonder bot besteld had.

Anita

Wij zijn ook dit keer weer heel erg tevreden over de geleverde hapjespan en toebehoren. Het geheel zag er erg mooi uit en smaakte lekker. Verrassend dat er een kaart met wat zoetigheid bij zat als... Wij zijn ook dit keer weer heel erg tevreden over de geleverde hapjespan en toebehoren. Het geheel zag er erg mooi uit en smaakte lekker. Verrassend dat er een kaart met wat zoetigheid bij zat als bedankje voor de bestelling. Nog een extra puntje op de i van Hapjesschaal.

service is prima, snelle reactie op vragen, een nette verzorgde en vriendelijke bezorger, ziet er top uit zodat je het eten zelf niet nog eens leuk hoeft op te dienen want dat is al voor je op het... service is prima, snelle reactie op vragen, een nette verzorgde en vriendelijke bezorger, ziet er top uit zodat je het eten zelf niet nog eens leuk hoeft op te dienen want dat is al voor je op het dienblad gedaan, hoeveelheid ruim voldoende en het smaakt allemaal lekker

Trudy Cuijpers

Wij zijn zeer tevreden! Super service mbt bezorging, precies op afgesproken tijd en afgestemd op onze wensen. De hapjes waren heerlijk en daar dacht iedereen zo over!

Bezorging afgestemd op onze wensen.
Hapjes in overvloed, voor ieder wat wils!