Henriette

Wij zijn zeer tevreden mooi verpakt snelle levering en heerlijke hapjes

Goede communicatiemedia een leuk filmpje dat alles word gemaakt en onderweg is
Al een paar keer besteld ...
Veel keuze

Gruijters

Geweldige hapjes, goede service!
Mooi verpakt!

Goede producten, mooi uitziende broodjes, goede variatie, het lint heb ik gebruikt om reclame te maken, omdat iedereen enthousiast was.. in stukjes geknipt en de ‘website’ mee gegeven aan mensen

Esther

De partytafel was heerlijk, op tijd bezorgd en het glutenvrij portie nog nageleverd! Top service dus en voor herhaling vatbaar.

Jammer was wel dat de broodjes allemaal hetzelfde waren...

Jammer was wel dat de broodjes allemaal hetzelfde waren terwijl de site aangeeft dat ze divers belegd zouden worden.

Lekkere hapjes en veel variatie. Makkelijk te bestellen en korte levertijd

Goede producten en service voor een prima prijs! Jammer dat de sausjes slechts waren afgedekt met folie, daar zat dus een droog laagje overheen. In afsluitbare bakjes zou dit opgelost zijn.

Patricia de Man

Dit is de 2e keer dat ik eten bij jullie heb besteld voor meerdere personen die bij ons kwamen, het was weer super lekker en alles is opgegaan.

Het is allemaal makkelijk te bestellen en als er iets niet goed is gegaan bij je bestelling dan bellen jullie een dat is een super service. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden wanneer je... Het is allemaal makkelijk te bestellen en als er iets niet goed is gegaan bij je bestelling dan bellen jullie een dat is een super service. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd wordt. Wij zullen zeker vaker bij jullie bestellen.

Anouk Van Diesen

De hapjes waren allemaal lekker van smaak en er was voldoende

Alles vonden we lekker en zag er verzorgd uit

Bridgeclub Duiventil

Het was werkelijk fantastisch, vanaf de bezorging! Alles ziet er schitterend uit. De smaak is geweldig, alles is super vers. Bijzonder lekker assortiment....

Levering was fantastisch, mooi op de perfecte tijd!

Mottebal

Niets op aan te merken, alles op tijd geleverd en opgehaald. Zeer smakelijk gegeten.

Alles prima verzorgd!

Gerda

Het heeft wederom uitstekend gesmaakt. Alleen maar positieve reacties van onze gasten.

Keurig verzorgd. Het ziet er altijd heel feestelijk uit.

Natasja Houkamp

Hapjes werden netjes aangeleverd in een doos zaten ook nog wat extra.s in #gelukskoekjes echt super leuk.Hapjes waren echt super lekker en de salade die erbij had viel bij iedereen ook heel erg in... Hapjes werden netjes aangeleverd in een doos zaten ook nog wat extra.s in #gelukskoekjes echt super leuk.Hapjes waren echt super lekker en de salade die erbij had viel bij iedereen ook heel erg in de smaak..Zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke schalen met veel variatie.Netjes opgemaakt..