We hebben onze vingers er weer bij afgelikt, wat een traktatie!

Erg duidelijke informatie over bezorging en vriendelijk personeel!

Het was gewoon geweldig ook de service Top👍

Alles top

De hartige hapjes waren zoals gewoonlijk klasse! grootste probleem is dat er niets overblijft ;)
De wraps zijn niet echt iets voor ons, beetje slordig in de verpakking en moeilijk uit elkaar te krijgen.

Mooi op tijd en lekker, wat wil je nog meer?

Els

Prima, geleverd zoals beloofd en het smaakte prima.

Lekker en handig, omdat het al opgemaakt is in de (plastic wegwerp) schalen, maar ziet er desondanks toch leuk uit op tafel.

Toos Jansen

Het was netjes verzorgd, alles was keurig verpakt en de smaak was super. Het voldeed aan alle verwachtingen

De persoonlijke boodschap!

Willems

Wauw! Wat zag alles er mooi uit zeg, een lust voor het oog. Lekkerste hamburgertjes ooit, ook de warme hapjes gaat prima in de handige pan

Gratis bezorging makkelijke site, vriendelijke mensen , heel lekker en het ophalen middels buitenzetten gaat prima zelfs in een appartement

simons

Het was super lekker. En de service is okk super goed en komen precies op tijd. Gewoon in 1 woord super......bestellen zeker nog een keer....

Breng en haal service.

Waren smaakvol en goed

Goede communicatie

Duidelijkheid met bestellen via vde website. Ook het leveren erg tevreden over. Netjes vooraf gebeld en keurig netjes afgehandeld. Eten smaakte heel goed, porties zijn ruim voldoende. Alleen durven... Duidelijkheid met bestellen via vde website. Ook het leveren erg tevreden over. Netjes vooraf gebeld en keurig netjes afgehandeld. Eten smaakte heel goed, porties zijn ruim voldoende. Alleen durven wij de spullen niet zo op straat te zetten om af te halen, dat is t enige minpuntje. Andere mogelijkheid om spullen retour aan te bieden.

Vriendelijkheid en service

Susanne

WAUW het eten was weer SUPER en HEERLIJK

Alles zag er OP EN TOP uit!