Onze verwachtingen waren hooggespannen en wat gebeurt er dan ? Dan valt het gewoonlijk dus lelijk tegen. De ogen te groot en de maag te klein. Nou ditmaal, bij Hapjesschaal,nl , gebeurde dat... Onze verwachtingen waren hooggespannen en wat gebeurt er dan ? Dan valt het gewoonlijk dus lelijk tegen. De ogen te groot en de maag te klein. Nou ditmaal, bij Hapjesschaal,nl , gebeurde dat gisteren aan onze Paasdis dus mooi niet, We hebben ons er oprecht over verbaasd hoe lekker het allemaal was en hoe goed verzorgd het allemaal uitzag. Driewerf:
Chapeaux!

Onze magen en ogen zijn absoluut optimaal aan hun trekken gekomen en bepaald indruk maakte de opzet van de bestelprocedure. Zo simpel en klantvriendelijk. Dat tekent uw professionele niveau!

Steunpunt Vlokhoven

Evenals verleden jaar was het weer geweldig. Jammer dat we nu alles per 10 stuks moesten bestellen. We hadden b.v. maar 2 vegabroodjes nodig terwijl we er hier ook 10 van mesten bestellen. Was toch... Evenals verleden jaar was het weer geweldig. Jammer dat we nu alles per 10 stuks moesten bestellen. We hadden b.v. maar 2 vegabroodjes nodig terwijl we er hier ook 10 van mesten bestellen. Was toch weer 8x €1,75 extra

Keurig op tijd bezorgd. Goede service

Anna

Prima en zeer goed verzorgd

Duidelijke info

M.B van Spankeren

Was voor ons de eerste keer dat we bij Hapjesschaal.nl hebben besteld zou het zo weer doen was prima echt lekker allemaal .

Prima geregeld allemaal van het bestellen bezorgen en spullen ophalen

De hapjes waren weer heerlijk mooi netjes verpakt een aanrader voor een heerlijke hapje op tafel waar de gasten van kunnen genietenzal zeker vaker bestellen

Marianne

Fantastisch! Goede service, heerlijke en voldoende hapjes.
De elektrische pannen moesten bij ons echter iets langer aanstaan dan een 1/2 uur zoals gezegd.

Goede service en het was heerlijk. Het aantal personen klopte met de hoeverlheid hapjes.

Jolanda

Wij vonden de hapjes heel lekker en heel verzorgd er uit zien. Alles is op dus dat is een goed teken

Zag er netjes uit, goed verzorgd, en makkelijk warm te maken. TOP ETEN.

Marjo

Zie hieronder

Mooi verzorgd, dat alléén zorgt al voor eetlust; verse producten en gevarieerde smaken. En tijdige en vriendelijke bezorging

Maria wils

Geweldig,mooi op tijd

Update Hoe laat ze er zijn .

Leonie

Gisteren de paas lunchbox voor 6p besteld en ontvangen.
Alles zag er mooi uit en zo smaakte het ook. Ideaal dat het niet de koeling in hoefde en je alles koud kunt eten.
Je kunt er ook...
Gisteren de paas lunchbox voor 6p besteld en ontvangen.
Je kunt er ook voor kiezen bepaalde hapjes op te warmen, maar persoonlijk vond ik dat niet
nodig.

De broodjes zagen er lekker uit en smaakten ook zo. Heerlijke kruiden, net even anders dan je standaard broodjes.