Anneke de boer-gosman

Prima geregeld.goed verzorgd.heerlijk klaargemaakt .voor ieder wat wils

Vers en goed verzorgd

Bettine

Paasschaal met hapjes en broodjes besteld. Dit gaat zeker een vervolg krijgen. Wat zag het er super mooi uit en het smaakte geweldig. Iedereen was super enthousiast. Ook was het goed en makkelijk... Paasschaal met hapjes en broodjes besteld. Dit gaat zeker een vervolg krijgen. Wat zag het er super mooi uit en het smaakte geweldig. Iedereen was super enthousiast. Ook was het goed en makkelijk verpakt. Kon zo de kieljadt in en de volgende dag ( vandaag ) uitgepakt, op tafel en genieten maar.

De verpakking, bezorgen en de kant en klare opmaak in schaaltjes. Super

In één woord: geweldig!

Zeer lekkere smaak, zeer netjes ingepakt. Mooie presentatie. Makkelijk thuis te laten bezorgen, prijs/kwaliteit!

De hapjes zijn keurig op tijd geleverd. Alles was mooi zorgvuldig verpakt en erg smakelijk.

Suzan uit Gemert

Vandaag de hapjesbox ontvangen. Fantastisch hoe het eruit ziet zeer kleurrijk en mooie schalen het zag er feestelijk uit met een leuke attentiekaart paaseitjes gelukskoekjes enz... het smaakte... Vandaag de hapjesbox ontvangen. Fantastisch hoe het eruit ziet zeer kleurrijk en mooie schalen het zag er feestelijk uit met een leuke attentiekaart paaseitjes gelukskoekjes enz... het smaakte heerlijk. We gaan zeker vaker bestellen.

Komen afspraken na duidelijke site...wat een keuze! Erg makkelijk systeem en beleving

Onze bestelling was een alternatief voor onze eerste keuze. We kozen ongezien omdat we blij waren dat we überhaupt een alternatief hadden. Volgende keer zal ik uitgebreider het hele assortiment... Onze bestelling was een alternatief voor onze eerste keuze. We kozen ongezien omdat we blij waren dat we überhaupt een alternatief hadden. Volgende keer zal ik uitgebreider het hele assortiment bekijken alvorens te kiezen.
De hapjes waren lekker!
Ze waren wel wat kleurloos. De zwarte bakjes waren praktisch maar konden wat lager. Ik denk dat de hapjes beter tot hun recht komen en het geheel er veel aantrekkelijker uitziet als die bakjes wit of doorschijnend zijn.
We hadden ook erg veel over......

De hapjes waren lekker en de bezorgservice was goed! Fijn dat we op zo een korte termijn nog bij jullie terecht konden.

Reactie Hapjesschaal:

hallo anoniem! bedankt voor je reactie, hapjes en onze kleuren komen het beste uit in onze zwarte bakjes! u heeft ongezien een bestelling geplaatst....!? die kunnen we niet helemaal thuisbrengen! we... hallo anoniem! bedankt voor je reactie, hapjes en onze kleuren komen het beste uit in onze zwarte bakjes! u heeft ongezien een bestelling geplaatst....!? die kunnen we niet helemaal thuisbrengen! we kijken uit naar een volgende keer.

Ad van de Pas

De hapjes hebben uitstekend gesmaakt en de hoeveelheid was voldoende voor ons gezelschap.
Een opmerking de plaat om de raps op te warmen functioneerde niet, dit hebben we opgelost met onze eigen oven.

Opvallend sterk niet direct, de brengservice was uitermate vriendelijk en de uitleg was goed.

Hele goeie ervaring. Onze gasten waren zeer onder de indruk. We gaan zeker nog een keer bestellen.

Heerlijke hapjes, netjes gepresenteerd.

Marie Iseger

Voor de 2de keer heb ik ze alles laten regelen, en weer super veel complimenten gehad.

Alles is lekker vers, de smaak is heerlijk van alles en een mooie service dat ze alles ook weer komen ophalen.

Cynthia

Al meerdere keren bij jullie besteld. Het blijft een feestje. Goede service, lekker eten en desgewenst op maat gemaakt. Super!

Op korte termijn te bestellen.
Mooie opmaak van de tafel.
Desgewenst op maat.