simone halder

Zeer verrast over de geleverde hapjes! de schalen lijken in het echt veel groter als op de foto, ontzettend lekker mooie presentatie , zeer vriendelijke mensen!!!!! zo zie je het niet vaak.

veel hapjes voor de prijs die je betaald, het systeem werkt super handig en zeer snel .echt service gericht bedrijf

Meri Visser-Jajcanin

Ik vond de service en het gesprek telefonisch. Super. Daar en tegen vond ik de hapjes schalen op de foto’s gigantisch lijken en dit terwijl de echt maten van de schalen eigenlijk heel erg klein... Ik vond de service en het gesprek telefonisch. Super. Daar en tegen vond ik de hapjes schalen op de foto’s gigantisch lijken en dit terwijl de echt maten van de schalen eigenlijk heel erg klein waren. Vond het niet lekker op kamer temperatuur en jammer dat het eten allemaal geplet op elkaar werd geleverd.

Zeer snelle en vriendelijke service.

Yolanda Verspaget

De hapjes waren erg lekker en t zag er smaakvol en gezellig uit .

Het gemak dat de tapas tafel netjes wordt klaar gezet en je er geen omkijken naar hebt.
De volgende dag alles weer netjes opgehaald op de afgesproken tijd .

De hapjes waren perfect.
super lekker van smaak en mooi opgemaakt en vers.

vers en goede smaak.
keurig op tijd en goede communicatie over de bezorging

E.M. Brand

Eerste ervaring met Hapjesschaal was uitstekend. Hapjes waren smaakvol, lekker en genoeg diversiteit. Voor ieder wat wils. En ondanks de zondag toch heel erg vers!

Alles was uitstekend geregeld. Bestellen via de site is makkelijk, betalen doe je pas bij het afleveren, dus geen risico's. Communicatie netjes, keurig op tijd geleverd door een zeer... Alles was uitstekend geregeld. Bestellen via de site is makkelijk, betalen doe je pas bij het afleveren, dus geen risico's. Communicatie netjes, keurig op tijd geleverd door een zeer vriendelijke chauffeuse. Alles wat je als klant mag verwachten. Dank jullie wel!

De louw

Was super lekker bijna alles was op en de service was ook heel goed .netjes op tijd alles mooi klaar gezet

Nee

Marieke

Het was heerlijk, de service was goed. Degene die de spullen kwam brengen was erg vriendelijk en maakte gezellig een praatje.

Op het laatste moment hadden een aantal mensen zich afgemeld waardoor er veel eten over is, maar het fijne is dat je er veel van kunt bewaren in de koelkast.

Prima Service en zag er keurig uit. Netjes bezorgd en prima op te warmen.

Kleine opmerking is dat het vlees van de wraps erg zout was maar wel lekker maar misschien extra lekker als het iets minder zout zou zijn

Euro Optics

We hebben voor de eerste keer bij hapjesschaal besteld en het is ons zeer goed bevallen.
Helaas hebben we niet zo veel gelegenheden om iets te vieren maar mochten we nog iets doen dan zullen we zeker bij hapjesschaal iets bestellen.

De hamburgers vielen heel goed in de smaak maar het brood werd als wat droog ervaren en daar hadden ze graag kruidenboter of een tapenade bij gehad.

Cynthia Matheeuwissen

Super service, erg lekker en klantvriendelijk!
Bedankt voor de leuke attentie.

- Tijdens het brengen van de hapjes erg klantvriendelijk
- Mega lekkere en mooie hapjes
- Fijne service