bos kappers

Heerlijke hapjes ziet er fantastisch uit mooie opgemaakte schalen en zeer vriendelijk personeel. een dikke 10

het heeft heerlijk gesmaakt zag er mooi uit en vriendelijk personeel ook een makkelijke site

ester rabobank

Wat een luxe zo gratis thuisbezorgd eerst bij ons in den bosch en nu ook bij mijn ouders in amsterdam! werkt allemaal zo simpel en het eten is heerlijk vooral de mini broodjes.

perfecte en accurate benadering van dit bedrijf, zeer vriendelijk en een goede prijs kwaliteit verhouding.

jos

Wat een geweldige service het buffet en de broodjes waren fantastisch. erg tevreden ergv ers, erg vriendelijk en betaalbaar.voor het volgende feestje weten we het wel.

hele duidelijke site, simpel bestellen veel sms en mail verkeer. uiterst vriendelijk mini broodjes zijn echt heel goed

Anita Vaes

In een woord Doen!!!

Makkelijk te bestellen duidelijk en alle afspraken nakomen.
Perfect verpakt en heerlijke hapjes!!!

Fijn dat alles bezorgd wordt, hapjes smaakten heerlijk.

Niet hoeven betalen van borg. Alles wordt bezorgd en weer opgehaald. Veel hapjes voor een goede prijs

Service was uitetekend en de hapjes waren heerlijk

Gemakkelijk en toch heerlijk smaakvolle hapjes

Hapjes waren heerlijk, alles zag er netjes uit en kon zo geserveerd worden.

Eenvoudig te bestellen, en wordt netjes optijd geleverd. Alles ziet er keurig uit en kan zo op tafel gezet worden.

Ingrid Beukman

We vonden het erg lekker. Het is niet genoeg voor 10 volwassenen. Door t fruit, een sallade en tortilla chipje zelf toe te voegen kwam het goed. Wel erg lekker echt zalig.

Sterk is dat het vers en erg smakelijk was. Aardige mensen en easy going.

Yvonne Vermeij

We waren zeer tevreden over alles van hapjesschaal.
Alles smaakte goed en service was top.
1 Minpuntje : door de folieschalen ging op een gegeven moment
de nasi,bami en mihoen...
We waren zeer tevreden over alles van hapjesschaal.
Alles smaakte goed en service was top.
1 Minpuntje : door de folieschalen ging op een gegeven moment
de nasi,bami en mihoen aanbranden, ondanks dat de pannen op standje 1 stonden.
Hierdoor kon ik het overgebleven nasi,bami en mihoen weggooien.
Had nog een volle bak/pan kunnen zijn.

Bij Katrien

De hapjes waren heerlijk, kwamen op tijd binnen en waren goed verpakt. helemaal perfecto!

De broodjes waren heerlijk en zagen er prachtig uit ook. Daar kan je echt mee aankomen.