Gert Jan Verschuren. (Anwb rijopleiding)

Ik heb hier besteld omdat het met de kerst ook grandioos smaakte. Dat was dus niet alleen met de kerst maar dit is een standaard. We hebben met ons allen heerlijk gesmult. Wel een kleine... Ik heb hier besteld omdat het met de kerst ook grandioos smaakte. Dat was dus niet alleen met de kerst maar dit is een standaard. We hebben met ons allen heerlijk gesmult. Wel een kleine waarschuwing voor de volgende klanten.... ze kunnen de vingers erbij opeten. ;)

De smaak en de presentatie zijn top. Net als de diversiteit in de keuze. Ook heel goed vind ik dat wanneer je dit aan geeft ook rekening gehouden kan worden met veganisten.

Een kleine...

Een kleine tip wat het misschien nog completer maakt zijn misschien een paar servetjes. Uiteraard wel met jullie website erop want elke collega vroeg me waar ik dit lekkers besteld heb.

Paula

Een hele positieve ervaring met hapjesschaal. Alles keurig op en tijd en netjes geleverd. Op het laatste moment aanpassing in aantal personen voor het buffet was ook geen enkel probleem. Kortom voor... Een hele positieve ervaring met hapjesschaal. Alles keurig op en tijd en netjes geleverd. Op het laatste moment aanpassing in aantal personen voor het buffet was ook geen enkel probleem. Kortom voor herhaling vatbaar! En iedereen vond het super lekker.

Flexibel!

nel lustig

Goede communicatie hapjes op afgesproken tijd geleverd hapjes en tafel zagen er smaakvol en feestelijk uit.de kip stukjes de gepaneerde waren erg peperig van smaak.maar verder was het oke,misch wel... Goede communicatie hapjes op afgesproken tijd geleverd hapjes en tafel zagen er smaakvol en feestelijk uit.de kip stukjes de gepaneerde waren erg peperig van smaak.maar verder was het oke,misch wel n tip info kaartjes bij de sausjes en wraps

genoeg eten en nogmaals goede communicatie

Anneke Maas

De hapjes en de tapas, waren verrukkelijk, we hebben er van genoten, ook namens mijn gasten moet ik jullie de complimenten overbrengen, ze vonden het heerlijk. Wij gaan zeker weer bestellen, en... De hapjes en de tapas, waren verrukkelijk, we hebben er van genoten, ook namens mijn gasten moet ik jullie de complimenten overbrengen, ze vonden het heerlijk. Wij gaan zeker weer bestellen, en hebben jullie website rond verteld.

Alles was prima op tijd gebracht, en heel goed verpakt, bij het uitpakken liep het water je uit de mond, zo lekker rook het.

soeters

Ontzettend tevreden ! waar voor je geld . de minibroodjes zijn echt super je hoeft ze inderdaad niet op te warmen heerlijk.

vriendelijk ,duidelijke site heerlijke hapjes, leuke bezorger.

Ja

Het was voldoende
Het was voldoende
Het enige, qua bestellen, dat jammer was - er waren geen vegetarische, glutenvrije hapjes. Er is hier steeds meer vraag naar en er waren geen schalen met een combinatie van vlees, kaas, vis, salades. Wellicht een idee voor de toekomst?
Verder- de bestelling mooi op tijd, aardige bezorger, tafel is netjes gedekt en keurig uitgelegd hoe de warme hapjes op te warmen. Top!

Rina

Hapjesschaal, ik ben zo blij dat ik jullie via familie heb leren kennen. Het was fantastisch. Ruim voldoende in de schalen met lekkere verse producten. Zeker voor herhaling vatbaar. Familie is ook... Hapjesschaal, ik ben zo blij dat ik jullie via familie heb leren kennen. Het was fantastisch. Ruim voldoende in de schalen met lekkere verse producten. Zeker voor herhaling vatbaar. Familie is ook warm gelopen om te bestellen.

De spullen worden netjes op tijd geleverd, door een snelle medewerk(st)er. De tafel wordt leuk versierd en geeft duidelijke uitleg.

Het zag er goed uit. En de smaak was ook heerlijk . Complimenten van de gasten . Vriendelijke bezorger.

Erg klantvriendelijk . Goede berichtgeving omtrent het ophalen van de gebruikte spullen .

Munsterman

Wij hebben niet de schaal van de bestelling . Er lag iets van worst bij . We waren met 8 personen en niemand vond het lekker . Het stond ook niet op de foto bij het bestellen . Jammer heel jammer... Wij hebben niet de schaal van de bestelling . Er lag iets van worst bij . We waren met 8 personen en niemand vond het lekker . Het stond ook niet op de foto bij het bestellen . Jammer heel jammer wand het is echt de vuilnisbak in gegaan . De man die het bracht .netjes en vriendelijk .

Arjan

Helemaal tevreden. Heerlijke hapjes. Volgens afspraak geleverd. Zag er mooi uit en smaakte allemaal heerlijk.

Kwaliteit, service en smaak. De combinatie met de hapjespan deed het ook heel goed.