Wij en onze gasten hebben ervan genoten. Het smaakte goed.
Wij en onze gasten hebben ervan genoten. Het smaakte goed.
Alleen vonden we het assortiment sauzen teveel ten opzichte van de hapjes. Er had bv kruidenboter of satesuat ook bij geserveerd kunnen worden in dit pakket. Dit biedt een betere balans

Voldoende voor het aantal gasten. Heldere site en goede uitleg en keurig net meisje die alles kan brengen, uitleggen en afrekenen. geen opdringerige types :-)

Cynthia Van der Linden

De hapjes smaakte heerlijk, alles zag er netjes en lekker uit. De service was top.

Goede kwaliteit.
Goede service
Goede hoeveelheid

Prima, zag er goed uit en smaakte ook goed

goede service

Marian

Heel goed verzorgd en netjes op tijd en het smaakte heerlijk

Alles klopt hoe het wordt aanbevolen

Allen hapjes waren lekker. Goed verzorgt.
Op tijd afgeleverd.

Alles was smakelijke, goed van smaak,zag er goed uit.
Heb wel veel over maar dat is niet erg.
Heb gelijk reclame gemaakt bij degene die geweest zijn.
Die de hapjes gegeten hebben.

Heerlijk eten en goede service.

Vriendelijk personeel. Geen standaard hapjes maar lekkere variaties.

Boy Oomens

Prachtig , goed verzorgt , heerlijk van smaak , gaan we vaker bestellen

Grote verscheidenheid aan hapjes , compleet , kan zo op tafel

Allereest de bestelling en aflevering:Dat gaat prima. Krijg van tevoren een sms. Top!!
e hadden de kleine broodjes besteld en dat zag er geweldig uit en smaakte ook zoals ze er uit zagen. Houden zo!!
We hadden gehaktballetjes. kleine sateetjes en kip in de pan.
Het smaakte allemaal, maar het leek allemaal toch wel op elkaar.
Bijv gewone gehaktballetjes en / of met rode tomatensaus en de sateetjes wat meer indisch en/of met ketjap zou ook mogen.
Ik wil dus zeggen: wat meer variatie in smaak.

Tot nu de bestelling en hoe het in het geheel uit ziet.

Lenny Breidenbach

De hapjesschaal was top. Heerlijk gegeten. Goede service. Iets later geleverd dan gepland, maar heel begrijpelijk met het gladde weer.
De pan doet het goed. Misschien iets te goed...Ondanks...
De pan doet het goed. Misschien iets te goed...Ondanks regelmatig omscheppen, toch een paar aangebrande balletjes. Pan stond wel gewoon op stand 1. We waren vergeten om een "allergie" door te geven...onze fout. Maar misschien een idee om een ingrediëntenlijstje erbij te doen?

Was de 3e keer dat we een hapjesschaal/buffet bestelde en we zijn weer erg positief. Er komt zeker een 4e keer!!! Super bedankt

Ideaal dat het thuis bezorgd en opgehaald wordt. Erg vriendelijke bezorger en man aan de telefoon (die ik had gebeld omdat ik te ongeduldig en ongerust was toen de bezorger niet op afgesproken tijd... Ideaal dat het thuis bezorgd en opgehaald wordt. Erg vriendelijke bezorger en man aan de telefoon (die ik had gebeld omdat ik te ongeduldig en ongerust was toen de bezorger niet op afgesproken tijd er was en ik dacht dat er iets mis was...sorry).
Alles ziet er netjes verzorgd uit.

Laura Uters

Super lekker goed verzorgd top

Keurig netjes prima service