Zeer goed

het was mooi opgemaakt en zeer goed verpakt

De hapjes waren veel te laat gebracht , verscheidene gasten konden niet langer wachten.
Om 13.30 u door een gewone pakjeskoerier ?!

De hapjes waren lekker en zagen er representatief uit
, behalve de kippeboutjes, die pasten niet in het plastic bakje en lagen allemaal doorelkaar .

Reactie Hapjesschaal:

hallo! we waren 30 minuutjes later dan gepland, we stonden ook eventjes vast in de file bij de ring amsterdam. we hebben 3x telefonisch contact met u gehad om dit te bespreken! het is geen... hallo! we waren 30 minuutjes later dan gepland, we stonden ook eventjes vast in de file bij de ring amsterdam. we hebben 3x telefonisch contact met u gehad om dit te bespreken! het is geen pakjeskoerier we wijn met ons eigen team.

Kim

Wij bestelden het mini wrappen, super goed bevallen!! Alles netjes op tijd en goed verpakt geleverd. Heerlijk en ruim voldoende eten, gezellig en smakelijk. Ook het dessertplateau was prima.

Lekker eten, mini wrappen goed gekruid en vers bereid (zo lijkt het tenminste :-))

sylvia Brugman

Alles op tijd bezorgt.zag er netjes uit.goed verpakt. was wel veel voor 15 personen.alles was goed alleen kreeg ik veel te horen dat het te gekruid was en scherp.zelf vond ik dat meevallen.

dat alles kant en klaar was voor gebruik.scheelt een hoop tijd.

Ineke Maas

We hebben genoten van de hapjes, kregen veel complimenten. De service is prima, op tijd geleverd met info erbij van hoe te bewaren en te serveren. We weten nu waar we heerlijke hapjes kunnen... We hebben genoten van de hapjes, kregen veel complimenten. De service is prima, op tijd geleverd met info erbij van hoe te bewaren en te serveren. We weten nu waar we heerlijke hapjes kunnen bestellen.

Versheid van de producten

Van Dijnsen Installatiewerken B.V.

4 hapjesschalen besteld voor nieuwjaarsreceptie. Leuk concept en erg lekker.

Klantvriendelijk concept. Klant heeft er weinig omkijken naar!

patricia van moorsel

Het begint bij t bestellen..de site is makkelijk en overzichtelijk.
En je krijgt precies wat er op de foto staat.
Ik bestel al een paar jaar en elke keer weer een feestje.
Bezorgen...
Het begint bij t bestellen..de site is makkelijk en overzichtelijk.
En je krijgt precies wat er op de foto staat.
Ik bestel al een paar jaar en elke keer weer een feestje.
Bezorgen op tijd...uitleg geweldig en ophalen ook goed verzorgd.
Tip...de warme gehaktballetjes zij heerlijk...hey slaatje is ook heerlijk.
En dan t geweldig lekkere stokbrood.
Wil je lekker eten..hier bestellen dan.

Alles heeft een heerlijke smaak.
Perfecte service.
Op en top verzorgd

Henk de graauw

Het was weer perfect
10 punten

De bezorging was weer perfect
En het had weer een goed uitstraling
Alle gasten waren weer dik tevreden
10 punten

Ria Hanswijk

Wij hebben een hapjesschaal besteld compleet die zag er prima verzorgd uit en smaakte heerlijk
De service van dit bedrijf is prima en zij houden je exact op de hoogte hoelaat zij komen

Sander van Gemert

Het was super lekker... echt een aanrader voor iedereen. We zullen snel nog een bestelling plaatsen.

Makkelijk te bestellen, snelle levering, vriendelijke bezorgster en super lekker eten!