Suzanne kiel

Gisteren de bestelling netjes en op tijd ontvangen . Alles zag er goed uit voor op tafel. Helaas vielen de broodjes niet in de smaak. De hamburgers leken geen echte hamburgers. Meer kruidig... Gisteren de bestelling netjes en op tijd ontvangen . Alles zag er goed uit voor op tafel. Helaas vielen de broodjes niet in de smaak. De hamburgers leken geen echte hamburgers. Meer kruidig vlees.
De tortilla rolletjes idem, qua wat er in zat vreemde smaak kon t niet thuis brengen.
Gevraagd om halal, maar kreeg slechts 1 klein bakje halal. Weinig keuze bleef er over. Plus punt waren de zoete hapjes. Carrot cake is heerlijk.

De zoete hapjes waren heerlijk.
De levering is vlot en netjes ingepakt

Reactie Hapjesschaal:

hallo suzanne, we hadden je bestelling eigenlijk niet moeten aannemen, je wilde teveel veranderingen broodjes wilde je aangepast de wraps wilde je aangepast balletjes wilde je aangepast, carport... hallo suzanne, we hadden je bestelling eigenlijk niet moeten aannemen, je wilde teveel veranderingen broodjes wilde je aangepast de wraps wilde je aangepast balletjes wilde je aangepast, carport cake zat niet bij de bestelling dat was iets anders kortom de review is niet op zijn plaats en erg onsportief bij zoveel wijzigingen ook een leermoment voor ons om daar dan niet op in te gaan. een hamburger is toch echt gekruid vlees,

Yvonne U

Bij hapjesschaal. nl bestel je makkelijk je hapjes. Verschillende combinaties zijn mogelijk. Snel en op tijd geleverd. De smaak is prima en de hapjes zijn vers. Het ziet er leuk uit en met de aparte... Bij hapjesschaal. nl bestel je makkelijk je hapjes. Verschillende combinaties zijn mogelijk. Snel en op tijd geleverd. De smaak is prima en de hapjes zijn vers. Het ziet er leuk uit en met de aparte bakjes ook makkelijk over diverse tafels te verdelen. Een puntje van kritiek: Ik weet niet hoe vaak de hapjes wisselen, maar heb in het afgelopen jaar een paar keer hapjes gehad bij diverse feestjes en die waren steeds hetzelfde. Dat zou meer mogen vernieuwen/variëren.

Snel, makkelijk, goed van smaak en goede prijs/kwaliteit verhouding.

van Amersfort Rioleringen

Super handig! Tijdens de vergadering iedereen voorzien van heerlijke hapjes.

- makkelijk online te bestellen;
- geen stress om alles zelf voor te bereiden;
- zowel koud als warm te bestellen.

Christy

Schalen waren mooi opgemaakt en hapjes smaakten heerlijk. Heel tevreden!

Heel tevreden over de bezorger van de hapjes. Dacht goed mee met ons!

jan wijnstok

Heerlijke hapjes....ruim voldoende...keurig gepresenteerd....

Brandweer Steenbergen

Wij hadden van brandweer Steenbergen weer het feest buffet en hebben weer genoten. Goede service voor het brengen en opdienen en prijs kwaliteit super.

Service en kwaliteit

Janneke de Jong

Heerlijke hapjes, goede service en snelle levering

Altijd weer goed

Service was top, ook de hapjes waren erg lekker!

Erg lekker, voor iedereen iets, super service

Alles was heerlijk, dit werd ook gedeeld door onze gasten, en in ivervloed.

Het was héél lekker! Er zat 1 stuk vlees/worst in wat bijna iedereen niet lekker vond maar voor de rest smaakte het prima! Voor herhaling vatbaar. Service ook goed, gratis bezorgen en de volgende... Het was héél lekker! Er zat 1 stuk vlees/worst in wat bijna iedereen niet lekker vond maar voor de rest smaakte het prima! Voor herhaling vatbaar. Service ook goed, gratis bezorgen en de volgende dag ook weer ophalen.