Marloe

We hebben nu voor de 2e keer besteld bij jullie en het was weer TOP! Het zag er allemaal super mooi uit en het was heerlijk!

En de service was ook nog eens TOP! Super vriendelijke mensen! De volgende keer gaan we zeker weer bij jullie bestellen!

Het was top! Alleen maar complimenten gekregen! Ik heb de flyers uitgedeeld bij de gasten.

L.P. Hol

Onze ervaring is heel goed. De hapjes waren heerlijk en ook onze gasten waren vol lof over zowel smaak als de verzorgde manier van schaal en tableaus. Ik raad het anderen graag aan.

De grote keus in hapjes en tapas

Het was gewoon overhéérlijk. Het was fantastisch.

Alles was goed en héérlijk. Daar hoeft niets aan te veranderen

Heel erg lekker.

Keurig op tijd geleverd. Alles netjes en lekkere hapjes.

Toon Otten

Alles was superlekker. Een echte aanbeveler.

Goede service. Levering op afspraak. Netjes verzorgd.

Bert Waalre

De hapjes hebben heerlijk gesmaakt.
Prima service, levering op tijd en vriendelijk.
Al met al toppie.

Bestelling gaat gemakkelijk en vlot, berichtje hoe laat er geleverd gaat worden werkt goed.

R. Suppers

Het allemaal voortreffelijk en goed verzorgd? Volgens onze gasten smaakte het prima, chapeau. Geslaagd dus denk je? Volgens ons is het niet compleet geleverd zo ontbrak de kroepoek, rauwkost, mini... Het allemaal voortreffelijk en goed verzorgd? Volgens onze gasten smaakte het prima, chapeau. Geslaagd dus denk je? Volgens ons is het niet compleet geleverd zo ontbrak de kroepoek, rauwkost, mini broodjes (beide variaties) en het “dessert/zoet”. Bij bestelling zijn we ook uitgegaan van de foto’s van dit buffet en tekst. Jammer is ook dat de bezorger niet kon aangeven de smaak van de sausen. (Tip)

Klantvriendelijke levering, mooie opmaak/presentatie van buffet.

Reactie Hapjesschaal:

hallo bedankt voor de fijne review! u heeft gekozen voor het buffet van 12.50 zonder de desserts! voor 15.00 pp is het inclusief, we doen expres geen benamingen bij de sausjes, lekker proeven en het... hallo bedankt voor de fijne review! u heeft gekozen voor het buffet van 12.50 zonder de desserts! voor 15.00 pp is het inclusief, we doen expres geen benamingen bij de sausjes, lekker proeven en het niet weten is veel leuker.

Super!

Vriendelijke bezorgster (wel iets later dan ‘s morgens werd doorgegeven) nette levering, netjes opgediend. Mooie prijs, heerlijk eten.

Anne Marieke

Goede, duidelijke website. Makkelijk om te bestellen. Ik wil graag een account aan kunnen maken, zodat ik terug kan kijken wat ik eerder besteld heb. Dit mis ik nu. Verder is het eten gewoon goed.

Hapjesschaal stuurt de avond van te voren en sms hoe laat ze de schaal komen bezorgen. Dit doen zij met een tijdsbestek van een uur. Zo fijn! Hoef je niet perse de hele ochtend thuis te blijven! En... Hapjesschaal stuurt de avond van te voren en sms hoe laat ze de schaal komen bezorgen. Dit doen zij met een tijdsbestek van een uur. Zo fijn! Hoef je niet perse de hele ochtend thuis te blijven! En ze komen ook daadwerkelijk op de afgesproken tijd.