José van Rooij

Het was heerlijk en makkelijk..en ja zou het zeker weer zo doen.

Keurig klaargezet thuis, geen zorgen voor te weinig eten..en wat op de foto vd website stond klopte met wat er geleverd is en alles was verrukkelijk!

Janny Toebak

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelde hapjesschaal,gecombineerd met warme schaal kip en balletjes. Alles keurig verzorg en lekker

Alles keurig verzorgd , vriendelijk mensen, je kunt er echt op rekenen, ik beveel ze echt aan

Paul Steiger

Bij bestellen gebeld in verband met allergie. Hierop positief antwoord gehad dat er rekening gehouden werd met allergieën. Na het plaatsen van bestelling kregen we bericht dat er geen rekening... Bij bestellen gebeld in verband met allergie. Hierop positief antwoord gehad dat er rekening gehouden werd met allergieën. Na het plaatsen van bestelling kregen we bericht dat er geen rekening gehouden kon worden met allergieën tijdens feestdagen. Hierop gaven wij aan dat volgens eerder telefonisch contact was aangegeven dat dit geen probleem zou zijn. Reactie als volgt:

“We houden hier het hele jaar rekening mee met elke allergeen wens van de klant , echter niet tijdens de allerdrukste dagen van het jaar. We hopen dat u begrijpt zoals de rest van onze klanten! ”

Telefonisch contact gezocht, van dit contact lustten de honden geen brood. Of hij geen fouten mag maken, roepend tegen personeel “hé jongens we mogen geen fouten meer maken”. Dat hij tijdens de drukke dagen geen rekening kan houden met wensen van klanten. Prima maar vermeldt dit dan aan iemand die met specifieke vragen belt eind november...

Voor onze geplande avond kunnen we dus op zoek naar een alternatief. Voor ons een goede reden om hier niet meer te bestellen. Hopelijk voor dit bedrijf krijgen ze het niet te druk, aangezien het dan lastig wordt om alles te onthouden...

Reactie Hapjesschaal:

u heeft geen bestelling bij ons geplaatst! helaas is dit de keerzijde van internet.

Marina

Wat een aanrader!!
Heerlijk eten, precies zo geleverd als het op de foto"s staat.

Het eten wordt keurig op tijd en goed ingepakt geleverd. Het ziet er heel aantrekkelijk uit, en zo smaakt het ook! Bij de volgende gelegenheid weet ik meteen bij wie ik moet bestellen.

Jan Konings

Opmaak was weer fantastisch. Het ziet er niet alleen goed uit, maar het smaakt ook waanzinnig.

Prima prijs kwaliteit verhouding en leveringen altijd keurig op tijd.

Wij vonden het erg lekker. Zelfs onze 2 jarige heeft heerlijk lopen smullen. De broodjes zagen er mooi uit en alles was best netjes ingepakt. Een van de weinige punten was dat ik het een beetje... Wij vonden het erg lekker. Zelfs onze 2 jarige heeft heerlijk lopen smullen. De broodjes zagen er mooi uit en alles was best netjes ingepakt. Een van de weinige punten was dat ik het een beetje jammer vond dat het in een grote doos zat i.p.v. De mooie box die op de foto stond. Maar dat is echt een heel klein puntje. En misschien handig om een kaartje erbij te doen met o.a. Wat er precies inzit, allergenen, hoe je eventuele restje kan bewaren en hoe je dingen moet/ kan opwarmen. Denk dat veel mensen dat wel handig zouden vinden.

De hapjes zelf waren erg lekker en zagen er erg lekker uit. En aan gezien dat het belangrijkste is denk ik dat jullie een onwijs goed product hebben afgeleverd. De levering was verder op tijd en ook... De hapjes zelf waren erg lekker en zagen er erg lekker uit. En aan gezien dat het belangrijkste is denk ik dat jullie een onwijs goed product hebben afgeleverd. De levering was verder op tijd en ook heel fijn dat de hapjes zo ingepakt zaten met de koelzakken!

Reactie Hapjesschaal:

hallo nicole, bedankt voor je review . u had de lunchbox besteld deze eet je als lunch zoals beschreven op kamertemperatuur er zaten geen hapjes bij om op te warmen.

V van der Steuijt

Zeer lekkere hapjes. Netjes geleverd. 2 minpuntjes, miste uitleg over opwarmen en wat wat was. Nu was t gissen naar wat voor hapje t was.

Netjes afgeleverd in goede schalen. Hapjes smaakte heerlijk.

wc van schijdel

Eerste keer besteld was top is zeker aan te raden

Top

Lia

Voor de derde keer besteld en het was in een woord FANTASTISCH

Goede service alles zoals men afspreekt
Ben zeer tevreden...volgende keer gaan we weer bestellen

Heerlijk, en goede service

ga zo door