Top

niks geen opmerkingen goede service

Berry Siteur

Het was zeer gevarieerd en vooral smakelijk, presentatie was erg goed.

Thema Sinterklaas goed toegepast. Echter vraag ik me af als het geen Sinterklaas viering zou zijn, je kunt dit nergens aangeven welk thema

Jos Savenije

Zeer smaakvol opgemaakte schalen. Het smaakte geweldig en keurig op tijd geleverd.

Alles volgens afspraak verzorgd.

Samantha v Ginderen

Echt heerlijke hapjes van alles wat en heel veel. Service was goed binnen de tijd heel fijn dat je een bericht ontvangt van tijdsbestek van een uur. Zo kon ik zelf van alles goed doen. Ook fijn dat... Echt heerlijke hapjes van alles wat en heel veel. Service was goed binnen de tijd heel fijn dat je een bericht ontvangt van tijdsbestek van een uur. Zo kon ik zelf van alles goed doen. Ook fijn dat je bij de koerier kon pinnen en eventueel contant wilde betalen

Hapjes waren heel lekker van alles wat zelf kon ik het beter doen

Zeer vriendelijke bezorger, mooi opgemaakte plateaus, heerlijke hapjes. En goede service apart schaaltje glutenvrij hapjes.

Presentatie in alle opzichten, van bezorger tot de schalen alles tip top verzorgd

Gerard Suijkerbuijk

Het is een goede ervaring geweest alles goed verzorgd en het smaakte heerlijk

De betrokkenheid en de verrassingen die er nog bij geleverd waren zoals gelukskoekjes, en sintsnoepjes,

Ad

De hapjes waren wederom heerlijk. Haal en breng service is uitstekend, alles zeer smakelijk en keurig verpakt!

Bijna alles. Tip: ontwikkel een hapjes schaal met heel andere smaken, dan zou ik vaker bestellen.

J. Tekin

Hapjesschaal heeft een uitstekende service. Klantvriendelijk, fijne website, ook goed telefonisch bereikbaar. Afspraken zijn duidelijk gecommuniceerd en worden nagekomen. Meisje bij de levering... Hapjesschaal heeft een uitstekende service. Klantvriendelijk, fijne website, ook goed telefonisch bereikbaar. Afspraken zijn duidelijk gecommuniceerd en worden nagekomen. Meisje bij de levering super vriendelijk en het feestbuffet werd helemaal kant en klaar gezet.
Iedereen heeft echt lekker gegeten en er was genoeg!

Hele fijne communicatie, producten precies zoals op de website beschreven, service top en het eten viel bij vertrekken zoo erg in de smaak dat zij hapjesschaal ook vragen voor de catering.

Desirée de Laat

Ja hoor alles was lekker

jolanda

Was heel erg lekker mijn gasten vonden dat ook service was goed

feestbuffet was echt feestelijk