De hapjes waren heerlijk en de service was goed ook zijn de afspraken goed nagekomen.het

Het idee van de opwarmpannen werkt goed.

Annie Willart

Nou we hebben er heerlijk van genoten alles was super lekker en de service is ook prima

op alle gebied sterke punten

Martijn

Levering super netjes en op de tijd die is afgesproken

Mooie schalen zo neer te zetten voor het feestje

A van Stokkum

De pannen en schalen zagen er aantrekkelijk uit. Er was ruim voldoende voor iedereen. Het enige rare "gerecht" vonden wij de smeerkaasjes. Waar moet je die op smeren? Pasten niet zo goed bij de rest.

Prima website, snelle bevestiging, goede follow up en betalen bij aflevering is makkelijk.

Reactie Hapjesschaal:

hallo! bedankt voor de leuke review! het zijn geen smeerkaasjes hoor, het zijn kleine franse kaasjes heerlijk als hapje.

De service is goed, op tijd en netjes geleverd, maar er is tegen ons gezegd dat we de verwarmingsschaal een half uurtje van te voren aan moeten zetten op stand 1. Dit hebben we ook gedaan, maar alle... De service is goed, op tijd en netjes geleverd, maar er is tegen ons gezegd dat we de verwarmingsschaal een half uurtje van te voren aan moeten zetten op stand 1. Dit hebben we ook gedaan, maar alle gehaktballen en kippenpootjes die onderop, dus recht op de pan lagen waren allemaal verbrand. De pan wordt dus veel te heet, of er had water bij gemoeten, maar dat is ons niet verteld.

Mooie schaal die ook lekker smaakt

Reactie Hapjesschaal:

mooie reactie bedankt daarvoor. u heeft het pannetje toch echt iets te hoog gezet per ongeluk. de pannen worden bij elke levering gecheckt op vermogen en defecten.

Fijne service, ruim voldoende en lekker eten!

Ruim voldoende eten

Alles was keurig verpakt. De schalen zagen er mooi uit. En het smaakte verrukkelijk! We kregen complimenten van onze gasten.

De spiesjes waren echt heel lekker

Marianne

Wij hadden een duoschaal en partyschaal besteld. We kregen meteen een bestelbevestiging en de dag voor de levering een mededeling dat ze morgen zouden komen. De dag van de bezorging nog een mailtje... Wij hadden een duoschaal en partyschaal besteld. We kregen meteen een bestelbevestiging en de dag voor de levering een mededeling dat ze morgen zouden komen. De dag van de bezorging nog een mailtje met de juiste bezorgtijd, met een marge van 1,5 uur. We hoefden dus niet de hele dag thuis te blijven voor de bezorging en de hapjes waren heerlijk.

De mail over de juiste bezorgtijd, zodat je niet de hele dag hoeft thuis te blijven. De duidelijk herkenbare en zeer vriendelijke medewerkster. De aantrekkelijke opmaak van de schalen en natuurlijk... De mail over de juiste bezorgtijd, zodat je niet de hele dag hoeft thuis te blijven. De duidelijk herkenbare en zeer vriendelijke medewerkster. De aantrekkelijke opmaak van de schalen en natuurlijk de lekkere hapjes.

fam van leijsendonk

Heerlijk genoten van het buffet! we hebben elk jaar tijdens onze familiedag een buffet ..deze was de beste die we ooit gehad hebben en hebben alweer geboekt voor volgend jaar. goede prijs... Heerlijk genoten van het buffet! we hebben elk jaar tijdens onze familiedag een buffet ..deze was de beste die we ooit gehad hebben en hebben alweer geboekt voor volgend jaar. goede prijs kwaliteitverhouding. wat krijg je veel voor je geld en wat een duidelijke voorwaarden mbt de mail en de sms. zeer vriendelijke mensen we vonden het zoute brood het allerlekkerst.

hoeveelheid vriendelijkheid mooi en gezellige tafels en je word over alles perfect op de hoogte gehouden. een 10 voor hapjesschaal.nl

Wij hebben genoten van de hapjesschalen. Het was heerlijk. Blij verrast door alles

Alles was prima, alleen had ik het idee dat er 2 pannen niet helemaal perfect werkten

De service, het lekkere eten en de rust die we hadden, doordat alles geregeld was