Richard Stoete

Niets anders dan lof. Goede en duidelijke website. Bezorging volgens afspraak. Presentatie zoals op de website, heel netjes verzorgd en niet onbelangrijk: Erg lekker.

De website, de communicatie, alles eigenlijk.

Alles zag er goed uit en was prima van smaak. Iedereen heeft ervan genoten.

De service en verzorging waren uitstekend.

Uitstekend

Service, kwaliteit, assortiment

Kevin

Geleverd volgens afspraak. Hapjesbox 6 en de tapas besteld, iedereen vond het erg lekker!

Lekker makkelijk.

Henk Ruijtenberg

Het ziet er allemaal heel mooi en goed uit en het heeft ook iedereen lekker gesmaakt.
alleen er is een ding wat iedereen erg jammer vond en dat waren de drie hoek puntjes kaas
die waren...
die waren volgens onze mensen niet meer vers en tegen de oude kant aan ze waren echt helemaal uitgedroogd
en ineen gekrompen ik heb dit ook tegen de chauffeur gezegd die de spullen weer op kwam halen. Maar verder een ieder was zeer te spreken wat jullie ons hebben voor geschoteld perfect .

1 ding een van de hapjes schalen werkt niet meer perfect wat instellen van temperatuur betreft die begint al gelijk op de begin stand waar nog geen cijfers staan met het euvel dat er verschillende... 1 ding een van de hapjes schalen werkt niet meer perfect wat instellen van temperatuur betreft die begint al gelijk op de begin stand waar nog geen cijfers staan met het euvel dat er verschillende ballen en spiesjes al aan het verbranden waren
binnen de gestelde tijd van ongeveer 25 min en dat op stand 2 dat vonden wij erg jammer en zonde van de gerechtjes.

Godelieve Bom-van Leeuwen

De service was uitstekend, handig dat er sms’jes komen en dat jullie flexibel zijn met bezorging.
De hapjes waren lekker, de broodjes hadden wel veel saus en waren wat plakkerig. Overall prima concept

Service en de gehaktballetjes

M.J. Pieren

Kwaliteit van het geleverde was zeer goed. De presentatie minder. Op enkele schalen lag alles door elkaar. Waarschijnlijk was de bezorgdienst over een hobbelige weg gereden.

De bestelling en levering verliep volgens de aangegeven planning.

Susanne

Het is echt super. Snelle bestelling snelle levering. Super verzorgd aandacht voor netjes inpakken. Koeltassen waar het inzit. En het smaakt ook nog eens super.

Verzorgde aanlevering

Eten voor zo'n 25 personen besteld. Levering was keurig op tijd. De reacties van mijn collega's waren alleen maar positief. De inschatting voor het aantal personen waarvoor een arrangement zou... Eten voor zo'n 25 personen besteld. Levering was keurig op tijd. De reacties van mijn collega's waren alleen maar positief. De inschatting voor het aantal personen waarvoor een arrangement zou gelden, bleek redelijk accuraat. We hebben bijna niets hoeven weggooien en dat vind ik ook een fijne gedachte.

Alles zag er goed verzorgd en aantrekkelijk uit.
Ontzorging van de voorbereiding van een gezellig treffen met collega's.

De hapjes waren heerlijk en we kregen van onze gasten alleen maar complimenten. Daarnaast geweldige service en een mooie presentatie.

Snel en makkelijk bestellen, heerlijke hapjes die er fantastisch uitzien, makkelijk met brengen en ophalen van de spullen