Cockie van Rooij/ Coffee3

De hapjes waren weer uitstekend verzorgd. Iedereen heeft er lekker van gegeten en het zag er zoals gewoonlijk weer goed verzorgd uit.

Het sterke punt van jullie is dat jullie alles meebrengen en de tafel zag er weer goed uit.

Heerlijke hapjes gekregen en allemaal goed op smaak! Het enige jammere is dat ondanks dat de pan op stand 1 stond er veel hapjes helemaal zwart waren geworden aan de onderkant. Waarschijnlijk door... Heerlijke hapjes gekregen en allemaal goed op smaak! Het enige jammere is dat ondanks dat de pan op stand 1 stond er veel hapjes helemaal zwart waren geworden aan de onderkant. Waarschijnlijk door de marinade. In de vorige hapjespan zaten de hapjes in een aluminiumschaal waardoor dit zwart worden niet gebeurde. Verder was het heerlijk!

Bestelling ging heel makkelijk en alles keurig op tijd bezorgd tot in de keuken. Spullen worden weer opgehaald en daar hoef je niet voor thuis te zijn.

R.de Vries

Ze waren heerlijk. Geen opmerkingen

Behalve dat ze heerlijk waren zagen ze er ook nog eens heel mooi uit.

Thea

We zijn erg tevreden over onze bestelling.
Het aantal hapjes was ruim voldoende. We waren met 12 personen en hadden voor 8-10 personen besteld.
De presentatie zag er prima uit, het oog...
We zijn erg tevreden over onze bestelling.
De presentatie zag er prima uit, het oog wil wat.

Jullie service was spot on.
De berichtjes vooraf gaven vertrouwen.
De bestelling kwam op tijd en het aantal hapjes was ruim voldoende.

Paulien

Voor de eerste keer bij hapjesschaal.nl besteld en het heeft onze verwachtingen overtroffen! Heerlijke hapjes, mooi gepresenteerd en goed verpakt. Iedereen vroeg op ons feestje waar we die lekkere... Voor de eerste keer bij hapjesschaal.nl besteld en het heeft onze verwachtingen overtroffen! Heerlijke hapjes, mooi gepresenteerd en goed verpakt. Iedereen vroeg op ons feestje waar we die lekkere hapjes hadden gehaald ;-)

Makkelijk online bestellen, netjes optijd bezorgd. Meer dan genoeg keuze.

Manon van kampen

Het eten was heerlijk! Helaas wel wat blauw plastic gevonden in een bakje met koude schotel

Het smaakte heerlijk

Acapella koor Bewitched

De broodjes en hapjes hebben uitstekend gesmaakt.

Smaak en variatie
Ziet er netjes en verzorgd uit

Wij vonden de koude gerechten van de compleet schaal smaakloos. op de koude sate stokjes na. Verder hadden wij de zonder botten schaal. waar volgens de site op zouden zitten: Groot plateau gevuld... Wij vonden de koude gerechten van de compleet schaal smaakloos. op de koude sate stokjes na. Verder hadden wij de zonder botten schaal. waar volgens de site op zouden zitten: Groot plateau gevuld met een elektrisch hapjespan gevuld met ballen, saté, spiesjes en kipfilet. De spiesjes zaten er niet bij maar daarvoor in de plaats plakjes worst (pittig). en i.p.v. de kipfilet zat er een in stukken gesneden kipkrokant schitzel bij. Dus niet zoals op de website.

Mooi op tijd volgens afspraak.. vriendelijke service.

Reactie Hapjesschaal:

prijs kwaliteit inschatten is ook een kunst. u betaald 49.00 voor ongv 160 hapjes gratis thuisbezorgd en ook nog voor u op een voorkeurstijd! ook staat erbij de afbeelding dat de samenstelling kan... prijs kwaliteit inschatten is ook een kunst. u betaald 49.00 voor ongv 160 hapjes gratis thuisbezorgd en ook nog voor u op een voorkeurstijd! ook staat erbij de afbeelding dat de samenstelling kan wijzigen. gelukkig krijgen we nog 1 punt voor de geweldige service en de vriendelijke bezorging.

Sherien van der Meijden

Het was een geweldig lekker diner! Iedereen heeft vollop genoten :)

Fijn dat het gratis wordt thuisbezorgd.

Heerlijke hapjes en een prima service.

Duidelijke plaatjes. Goede prijs.