Paula jongeneel

Heerlijke hapjes , toetjes teveel om op te noemen . Zelfs de tafel werd neergezet en versierd en keurig op tijd bezorgd . Kan het iedereen aanraden

Heeft meer dan aan onze verwachting voldaan en echt alles was superlekker

Patricia

Alles was voldoende ,goed,lekker.

Alles was top.

Ruud Lübbe

Volgens afspraak geleverd

Prima verzorging, zag er goed uit mooi opgemaakt en meer dan voldoende voor alle gasten!

Anoniem71

Wat een smaakervaring!

Sterk punt is de service. Mijn opmerking dat er wat miste werd direct en binnen het uur opgelost. Fantastisch!

Ben de Haardt

Zoals uit eerdere ervaring was het deze keer ook weer heel goed. Kwaliteit prima, goed ogend en een vriendelijke bezorging met een korte en duidelijke uitleg.

Je krijgt wat je besteld.

olga uit culemborg

Afgelopen weekend 4 hapjespannen en 2 hapjesboxen besteld. het was heerlijk vooral de kipkluifjes en de balletjes vielen goed in de smaak. goede en duidelijke communicatie via sms en de mail ook de... Afgelopen weekend 4 hapjespannen en 2 hapjesboxen besteld. het was heerlijk vooral de kipkluifjes en de balletjes vielen goed in de smaak. goede en duidelijke communicatie via sms en de mail ook de bezorgtijd klopte weer precies. leuke attentiekaart erbij gekregen omdat we een terugkerende klant waren superleuk.

heel erg lekker,zeer gemakkelijk bestellen,duidelijke communicatie en vriendelijke service !

Jan Konings

Wij hebben al diverse keren besteld bij Hapjesschaal.nl en telkens is de kwaliteit zeer goed. De reacties van de mensen spreken voor zich.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer betrouwbare levering.

Ik heb 3 schalen hapjes afgenomen en jammer genoeg zat in de 1e doos die we openden, kipkluifjes die niet goed meer waren.
Daar zijn we achter gekomen doordat een aantal gasten dit kwamen...
Daar zijn we achter gekomen doordat een aantal gasten dit kwamen melden.
Die schaal met kipkluifjes hebben we dus weggegooid. De schalen met kipkluifjes uit de andere 2 dozen, durfde niemand meer te nemen.... jammer.

Het zag er prachtig uit! Overige hapjes smaakten prima.

Reactie Hapjesschaal:

hallo anoniem! bedankt voor uw review. de aparte smaak die u opviel bij de kluifjes zijn de aparte tandoori marinade.jammer dat u het niet door had.

Riena

Goedendag gisteren voor het eerst via via jullie hapjes gekregen waren heerlijk ook super service hadden surprise party dus jarige moest eerst weg zijn was bij jullie geen probleem zelf aangebeld... Goedendag gisteren voor het eerst via via jullie hapjes gekregen waren heerlijk ook super service hadden surprise party dus jarige moest eerst weg zijn was bij jullie geen probleem zelf aangebeld eerst of ze al weg was zeker voor herhaling vatbaar

Goede service en lekkere hapjes

H Moerland

Voor het eerst besteld. Zeker voor herhaling vatbaar. Super lekker en top geregeld !

De communicatie m.b.t. de bestelling is perfect.