P. Willemsen

Lekkere hapjes, meer dan genoeg, prima service en een goede prijs kwaliteit verhouding.

sandra uit reusel

Als er een bedrijf is dat stipt correct en betaalbaar is dan moet je bij hapjesschaal.nl zijn. heerlijke hapjes in de hapjespan gemakkelijk warm te maken, en de broodjes zijn super. ga zo door

vriendelijk, ziet er geweldig uit ,sterke mail en sms service geweldige hapjes en broodjes.

H Moerland

Voor het eerst besteld. Zeker voor herhaling vatbaar. Super lekker en top geregeld !

De communicatie m.b.t. de bestelling is perfect.

Cees Shormans Metselwerken

De Service is uitstekend. En de hapjes broodjes smaakte heerlijk!

Het ziet er super strak en gezellig uit.

E. Atkinson

De tapas/broodjes waren erg lekker. We hadden 6 verschillende smaken maar ze vielen allemaal in de smaak!

Vriendelijke service, duidelijk in wat verwacht mag worden en wat je wel/niet moet doen. Punctueel, kortom we bestellen zeker weer.

Diana Wijnsma ( Meriant )

Hapjesschaal biedt een zeer goede service, ook in de gemeenten waar zij niet de warme hapjes bezorgen, verzorgen zij een passend alternatief! De hapjes zijn hier bij onze cliënten, vrijwilligers,... Hapjesschaal biedt een zeer goede service, ook in de gemeenten waar zij niet de warme hapjes bezorgen, verzorgen zij een passend alternatief! De hapjes zijn hier bij onze cliënten, vrijwilligers, familieleden en medewerkers enorm in de smaal gevallen! Er was ruim voldoende voor het aantal gasten.

De service was zeer goed! Erg klantvriendelijk contact en ook bij eventuele obstakels werd ik goed geholpen! En de tapas was overheerlijk!!

L. E. Theeuwes-Bakker

Duidelijke website. Ruime keuze!

De levering was op tijd en het smaakte heerlijk. Veel complimenten gehad.

Hella Jansen

Prima service! Heerlijk eten, alleen hadden wij liever wat minder vet/olie bij de warme gerechten prettiger gevonden. Maar overall zeer tevreden.

Jelle

Hele goede hapjes met een zeer groot gemak op tafel. Dit is echt een aanrader

Levering, ophalen restanten, smaak en textuur, goed gaar maar zeker niet droog.

Makkelijk en heel smakelijk

Ziet er allemaal heel verzorgd en netjes uit, extra leuk detail is de kaart met snoepjes die erbij zat