peter denbekker

We hebben er heerlijk van genoten HET ZAG ER VOORTREFFELIJK UIT HET IS VOOR HERHAALING VAT BAAR

alles wat U gebracht hebt was heerlijk 'N TIEN MET 'N GRIFFEL

Annabel Olie

Zag er mooi en verzorgd uit en smaakte erg vers en heel lekker!! Service ook goed, erg vriendelijke dame die het kwam bezorgen en mooi op tijd.

Pim

Het was goed verzorgd en ruim voldoende

Makkelijke bestel site, en ook bij de opmerkingen ook juist uitgevoer zeker voor herhaling vatbaar

Anita

Perfect geregeld,bestelling geplaatst en ik werd keurig op de hoogte gehouden betreffende de bezorging.
Alles was heerlijk en vooral veel.

Een dikke 10 en absoluut een aanrader.

Alles was lekker, prima service, heel tevreden!

Smaakt lekker!

Hapjes waren lekker! En service is super

Ed van Prooijen

Het was heerlijk en ruim genoeg

De smaak en service

Vriesendorp

Prima op tijd en lekkere hapjes prima !

Goede verdeling

Angelique

We bestelden onze hapjes voor ons jaarlijkse verjaardagenfeest. Omdat ik zelf in de horecasector werk is het ieder jaar weer zoeken om mijn familie te verrassen. De verwachtingen liggen ieder jaar... We bestelden onze hapjes voor ons jaarlijkse verjaardagenfeest. Omdat ik zelf in de horecasector werk is het ieder jaar weer zoeken om mijn familie te verrassen. De verwachtingen liggen ieder jaar nl. weer hoger. Nu is hapjesschaal er meer dan in geslaagd om deze verwachtingen in te lossen. Niet alleen de familie was verrast. Heerlijk op smaak en ook echt verschillende smaken. Alles perfect gepresenteerd en dit gecombineerd met bestelgemak en een uitstekende service. Chapeau!!!

1) supermakkelijke site
2) lekker
3) ziet er perfect uit. Het oog wil ook wat!
4) goede prijsstelling
5) incl. tafels/tafelkleden en een vriendelijke dame die alles...
1) supermakkelijke site
2) lekker
3) ziet er perfect uit. Het oog wil ook wat!
4) goede prijsstelling
5) incl. tafels/tafelkleden en een vriendelijke dame die alles helemaal tip.top.in.orde klaarzette.

Wij hebben genoten! Hapjesschaal.nl bedankt.

Goed concept! Viel goed in de smaak.

Snelle levering. Het niet hoeven koelen is een groot pluspunt. geleverd op representatieve schalen.