Annelies Martens

De hapjes waren lekker en het zag er goed verzorgd uit. Het brood was ook heerlijk

Enige minpunt waren de vele sauzen.
Tip: 2 of 3 is meer dan voldoende overig aanvullen met...

Enige minpunt waren de vele sauzen.
Tip: 2 of 3 is meer dan voldoende overig aanvullen met evt. kruidenboter, salades, tomaatje, filet americain.

Saskia

De service is gewoon top. En het eten was gewoon lekker. En veel. Echt een aanrader zeker voor feestjes en party’s.

De site is simpel en overzichtelijk. Het fijnste vond ik dat je dag van tevoren een sms krijgt over de leverings tijd. Toppie

Kelly

Het zag er super uit en zo smaakte het ook!

Service, uitstraling en versheid

J.Wildhagen

Het was fantastisch.Het begon met vriendelijke bezorging, die nam alle tijd voor instructie.Het eten smaakte heerlijk en was netjes opgemaakt.

Ik kan het iedereen aanbevelen.

Martin

Komen afspraken meer dan na. Heerlijk en voldoende hapjes. Alles keurig op bijgeleverde tafel gezet.

Geïnformeerd worden op tijdstip levering met ruimte binnen 1 uur. Alles keurig verpakt.

Greta van Doorn-Giannakos

Het smaakte hartstikke goed de verschillende mini broodjes en wraps. Ik had nog genoeg over mensen wilden zelfs wat mee naar huis nemen. Alleen vond ik het jammer dat er bij twee schaaltjes de... Het smaakte hartstikke goed de verschillende mini broodjes en wraps. Ik had nog genoeg over mensen wilden zelfs wat mee naar huis nemen. Alleen vond ik het jammer dat er bij twee schaaltjes de broodjes iets waren geplet .

Dat ik netjes op de hoogte werd gehouden de dag van te voren en de bezorging was uitstekend goed en netjes koel verpakt. Volgende keer maak ik zeer zeker weer gebruik van jullie service .

Ze waren heerlijk, vers en goed verpakt
-puntje
op de wraps zat wel wat veel saus en omdat het opgestapeld geleverd werd zag dat er niet zo aantrekkelijk meer uit

lekker en op mooie schaaltjes die je zo neer kon zetten

Robin

Bijzonder goed! Jullie komen echt je afspraken na en wat jullie aanbieden op de foto, zo wordt het ook daadwerkelijk geleverd. Mijn collega's en zakenrelaties vonden het fantastisch en erg lekker!

Alles, helemaal super was het.

Sandra

Het was supergoed verzorgd.
Zorgvuldig ingepakt en t smaakte heerlijk!
Mijn collega's vonden t ook heerlijk en vroegen allemaal waar het vandaan kwam.
De mousjes waren ook...
Het was supergoed verzorgd.
Zorgvuldig ingepakt en t smaakte heerlijk!
Mijn collega's vonden t ook heerlijk en vroegen allemaal waar het vandaan kwam.
De mousjes waren ook heeeerlijk!
Echt n aanrader!
Zeker goed vr n volgende bestelling!

Ria

Service goed .
De hapjes waren na precies 30 minuten standje 1 helemaal zwart, die op de bodem lagen.
De helft weg kunnen gooien.

Reactie Hapjesschaal:

blij dat u de service goed vind! we hebben geconstateerd dat de beide stekkers niet meer op 1 stonden na controle. zorgvuldigheid is gewenst bij het gebruik, we hopen dat u nog eens word uitgenodigd... blij dat u de service goed vind! we hebben geconstateerd dat de beide stekkers niet meer op 1 stonden na controle. zorgvuldigheid is gewenst bij het gebruik, we hopen dat u nog eens word uitgenodigd in reusel op een ander adres daar we daar dagelijks bezorgen.