Ad van Riel

De sausjes mogen in salades ,slaatjes vonden sommige mensen iets te pittig en de tapas mogen van mij verwarmd

Bami nasi en de mihoen,er was meer als voldoende en de warme en de koude hapjes zijn wel allemaal lekker

Zeer Tevreden

Prima prijs kwaliteit en service verhouding , heerlijke hapjes en netjes verzorgt zoals op de site wordt aangeboden.
Onze gasten waren ook zeer te spreken over de diverse hapjes.

Smaak, verzorging, bezorging en prijs. Houd dit vol en ga zo door.

Luc Gidding

Zeer goede ervaring! Lekkere hapjes, goede prijs, goede service. Echt een uitkomst! Enige kleine minpuntje was dat de papieren vakjesschalen tijdens het transport ingedrukt raken door het stevige... Zeer goede ervaring! Lekkere hapjes, goede prijs, goede service. Echt een uitkomst! Enige kleine minpuntje was dat de papieren vakjesschalen tijdens het transport ingedrukt raken door het stevige inpakken. Hierdoor gaan enkele hapjes 'rondzwerven'.

Smaak, niet meer hoeven koelen van producten

Lenoir

Top service. Op dinsdag besteld voor de zaterdag daarop. Op vrijdag smsje ontvangen met een tijdsblok en ze stonden netjes op tijd op zaterdag voor de deur.
Alles was mooi opgediend en het...
Alles was mooi opgediend en het smaakte heerlijk!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Ja voor 17.00 besteld volgende dag (gratis!) in huis en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Volgens mijn gasten waren ze heerlijk. Keurig op tijd geleverd, vriendelijke bezorger.

D van den Einden

Helaas hebben ze er niet bij gezegd dat het vlees even door geroerd moet worden. We hebben contact gehad en er werd na een kort gesprek met uitingen als, dat is in 15 jaar tijd nog nooit voor... Helaas hebben ze er niet bij gezegd dat het vlees even door geroerd moet worden. We hebben contact gehad en er werd na een kort gesprek met uitingen als, dat is in 15 jaar tijd nog nooit voor gekomen etc gewoon OPGEHANGEN!! We wilde het alleen kenbaar maken dat dit echt even besproken moet worden. Vervolgens ben ik tussen deze beoordelingen gaan kijken en zie ik meerdere malen mensen hier over klagen. En worden wij ipc weg gezet als leugenaars. Ik vind dit zeer vervelend!!

De smaak was uitstekend

Reactie Hapjesschaal:

hallo bedankt voor uw review, de telefoon ophangen doen we natuurlijk nooit! heeft u tijdens het spitten van de reacties ook al die schitterende reviews gelezen!

Ramakers

De hapjes waren super! Iedereen heeft genoten.

Lekker vers, heerlijke smaken

van den Bempt

Was erg lekker en mooi opgesteld buffet

Bami erg lekker

Ginny Smeets

Service was goed en de hapjes waren lekker.
Kleine opmerking de feestschalen en andere soorten schalen kunnen ook voor 6-8 personen zijn? ze zijn nu voor 10-15 pers.
Het was perfect.

Sander

Super. Mooi op tijd bezorgd. En alles was zo lekker het was heel snel op.