Bewonerscommissie 'Grand Arc'

Alles prima, smaak goed service goed !!

nvt

marja brinkman-tunderman

Nou het was in een woord geweldig ,iedereen riep erover. haast alles was op en iemand nam er zelfs een paar mee voor familie thuis.
de service was geweldig ,aardige mevrouw die ze kwamen...
de service was geweldig ,aardige mevrouw die ze kwamen brengen.en op tijd ,ze belde nog want ik was het huisnummer vergeten te vermelden.

de tapa broodjes waren in variatie en super lekker, 2 gasten proefden aan de worstebroodjes een paling smaak maar ze gingen gretig allemaal op hoor haha.

Jos van schendel

Het was helemaal top. Telefonisch gevraagd hoe het allemaal werkte. Na wat gegevens doorgegeven te hebben werd voor mij de juiste schaal samengesteld. Alsof we bekenden van elkaar waren. De andere... Het was helemaal top. Telefonisch gevraagd hoe het allemaal werkte. Na wat gegevens doorgegeven te hebben werd voor mij de juiste schaal samengesteld. Alsof we bekenden van elkaar waren. De andere dag keurig netjes op tijd afgeleverd. En het smaakte heerlijk.

Alleen maar sterke punten.

wendy van Rijn

Het is makkelijk om te bestellen. Het waren heerlijke hapjes.
Een minpuntje; je ziet niet aan de verpakking wat voor hapjes waarin zitten.
Ook was het handig geweest als er een kaartje...
Het is makkelijk om te bestellen. Het waren heerlijke hapjes.
Een minpuntje; je ziet niet aan de verpakking wat voor hapjes waarin zitten.
Ook was het handig geweest als er een kaartje bij iedere schaal had gezeten waar precies op staat wat er in zit. Ook bij de broodjes, je ziet niet wat erop zit. ( ivm event. allergie bijv.)

Goed verpakt, netjes geleverd, de hapjes zijn er smakelijk uit, dat waren ze ook!

De broodjes en wraps waren echt heerlijk. De gasten waren zeer blij verrast met het lekkere eten

De manier waarop de broodjes gepresenteerd zijn

Het eten was heel lekker. Het opwarmen ging goed. Het buiten zetten van de lege pannen, was wel spannend. Wat als iemand anders deze meeneem?

Je krijgt wat er op de site staat.

Ilse

Geweldige service!

We wilden graag op zondag de hapjes ontvangen. In eerste instantie leek dat niet mogelijk. Toch lukte dit dankzij een heel hulpvaardige en meedenkende meneer. Top! En daarbij komt dat het ook nog... We wilden graag op zondag de hapjes ontvangen. In eerste instantie leek dat niet mogelijk. Toch lukte dit dankzij een heel hulpvaardige en meedenkende meneer. Top! En daarbij komt dat het ook nog allemaal heel lekker was!

sam

Doos met o.a. tapasbroodjes kwam beschadigd binnen. Het groot deel van de inhoud konden wij niet serveren, mede door de wijze van verpakken en grote hoeveelheid saus. Broodjes waren geplet en het... Doos met o.a. tapasbroodjes kwam beschadigd binnen. Het groot deel van de inhoud konden wij niet serveren, mede door de wijze van verpakken en grote hoeveelheid saus. Broodjes waren geplet en het beleg lag er niet meer op, maar ernaast. Op onze e-mail n.a.v. bovenstaand hebben wij tot op heden geen enkele reactie gekregen! Niet erg netjes...

Molenschot

Prima service. Erg lekker.
Prima service. Erg lekker.
Moet wel zeggen dat de hapjes snel aanbranden ondanks dat de pan op stand 1 staat. Als ik dit 30 minuten zou doen op stand 1 dan was alles zwart geworden. Heeft u hierin nog tips voor de volgende keer?

prima service. Fijn dat je de tijden van levering van tevoren hoort en dat deze dan ook kloppen.

Reactie Hapjesschaal:

hallo suzanne de pan maakt inderdaad veel lawaai als hij gaat pruttelen, je had hem echt niet zachter hoeven zetten, stand 1 is al de laagste stand. op stand 1 kun je bv water niet eens koken in de... hallo suzanne de pan maakt inderdaad veel lawaai als hij gaat pruttelen, je had hem echt niet zachter hoeven zetten, stand 1 is al de laagste stand. op stand 1 kun je bv water niet eens koken in de pan . de instructies zijn de juiste daar werken we al 16 jaar mee!

Jeannette Rijks

Vriendelijke bezorging, goede hulp per telefoon voor een last-minute bestelling en flexibel qua inhoud. En lekker broodjes.