CV `De Vossewakers`

Iedereen was enthousiast over het eten. Ze vonden het super lekker!!!
Service is toppie! Mooi gedekte tafels.
Duidelijke uitleg en heel erg vriendelijk.
Bij ons hadden er wel wat...
Iedereen was enthousiast over het eten. Ze vonden het super lekker!!!
Service is toppie! Mooi gedekte tafels.
Duidelijke uitleg en heel erg vriendelijk.
Bij ons hadden er wel wat minders sausjes bij mogen zitten.

Zoveel verschillende hapjes dus er zit voor ieder wel wat lekkers bij.

willem oudekerk

Hapjes werden keurig op tijd bezorgd in coolbags en kartonnen doos, het zag er allemaal prima uit en smaakte goed. gasten vonden het handig.

wisselend aanbod op de schalen.
ziet er smalelijk uit.

Perfect geregeld. Alleen geen sms gehad dat de bezorger langs zou komen. Gelukkig net alles schoon. Eten was goed maar erg eenzijdig kwa smaak beleving.

Snel in huis. Leuk opgedekt. Goede service.

Reactie Hapjesschaal:

hallo! bedankt voor uw review de hapjestafel halen we altijd de volgende dag bij u op en de afwas hoeft u ook niet te doen. check de website het zit bij de service in!

De service van hapjesschaal is goed. Ze zetten de bestelling mooi weg en leggen alles goed uit. Het eten is ruim voldoende en erg lekker.

Sterke punten van hapjesschaal vind ik dat je een dag van tevoren nog contact hebt en de bestelling aan kunt passen als er eventueel mensen toch verhinderd blijken. Het tijdstip van bezorgen wordt... Sterke punten van hapjesschaal vind ik dat je een dag van tevoren nog contact hebt en de bestelling aan kunt passen als er eventueel mensen toch verhinderd blijken. Het tijdstip van bezorgen wordt redelijk nauwkeurig aangegeven zodat je niet heel de dag aan huis gebonden bent. Ook kun je allergieen aangeven en bij de bezorging staat dan netjes vermeld wat allemaal te eten is voor degene met allergie en zelfs eten apart voor degene met allergie. Dus aan alles is gedacht

Sandra Koevoets

Heerlijke hamburgers, baconburgers, cheeseburgers en hotdogs. Het was niet moeilijk om alle schalen leeg te krijgen, de gasten en wij hebben gesmuld!

Goede duidelijke site, telefonisch goed bereikbaar, de hapjes werden precies op de afgesproken tijd gebracht! Heel betrouwbaar en super lekker!

Kitty

Heel smakelijk en goed verzorgd! Zelfs als je aan geeft dat er een vegetariër word hier ruim schoots rekening mee gehouden.

Smakelijk, goede prijs kwaliteit verhouding!

Adrie Coolen

De hapjes zijn prima bevallen! Zag er mooi uit! Gasten reageerden ook allemaal positief!

Fijn dat er van tevoren aangegeven wordt hoe laat de hapjes geleverd worden.
Afspraken worden goed nagekomen.
Fijne service!
Waar voor je geld.

R. Duller

Het eten was heerlijk en de service perfect

Hele goede verzorging netjes aardige man en vrolijk heel erg klantgericht en.het eten was voortreffelijk Service was perfect de gasten waren erg tevreden over het eten Bedankt

Bas

Service was zeer goed, ik wilde later nog iets bij bestellen en dat was ook zo geregeld. Goed communicatie via email and sms.

Mensen vonden de hapjes erg lekker.

SMS services is slim en powerful, en waardeerde de flexibiliteit om er later nog wat erbij toe te voegen

Marion

Hapjes smaakten prima en waren mooi gepresenteerd. Keurige serveerbladen. Levering goed gecommuniceerd en mooi op tijd.

Prima smaken en nette presentatie