HNK

Netjes teruggebeld n.a.v. de feedback die ik had met uitleg vanaf hun kant waardoor het nu duidelijker is voor mij.

De dag van tevoren besteld en op tijd in huis vond ik heel erg goed en fijn! :-)

Best Life Church

De hapjes waren heerlijk, van iedereen kwamen de complimenten! Het zag er ook feestelijk uit en alles kwam op. De website was duidelijk en het contact vriendelijk. Ook de service was fijn.

Het persoonlijke stukje was erg verrassend. Meestal is het erg onpersoonlijk als je ergens iets besteld, maar hier zeer zeker niet!
De betaling liep niet zo soepel omdat we het...
De betaling liep niet zo soepel omdat we het bankrekeningnummer niet hadden, maar vandaag nu zal dat geen probleem meer zijn. Dus tot de volgende keer!

Het was allemaal erg lekker en ruim voldoende. Het werd keurig op tijd afgeleverd.
Ik zal een volgende keer alleen de toetjesschalen wel koelen. Waarschijnlijk door de warmte,
waren...
waren vooral de toetjes waar chocolade in verwerkt was erg moeilijk te pakken en waren veel servetjes nodig.

Ik heb van mijn gasten geen enkele klacht gehoord, iedereen vond het er prachtig en goed smaken

miranda

Fantastisch. ...Het begon al met het aankleden , dit werd heel leuk gedaan
Het eten was een groot succes en ruim voldoende
Wij gaan hier zeker nog meer gebruik van maken

Het is heerlijk en lekker makkelijk

Jonkers

Heerlijk mogen genieten van het feestbuffet, wat zag het er prachtig uit duidelijke instructies via mail en sms alles perfect geregeld een dikke 10 voor hapjesschaal.nl

We kunnen ons niks voorstellen wat beter zou moeten! Goede tip om de hapjes niet te koelen!

Derk Uijthoven

Het geleverde was erg goed van smaak en divers genoeg om iedereen iets te kunnen bieden. De hoeveelheid was echter veel meer dan verwacht en als omschreven op de site. We hadden twee planken besteld... Het geleverde was erg goed van smaak en divers genoeg om iedereen iets te kunnen bieden. De hoeveelheid was echter veel meer dan verwacht en als omschreven op de site. We hadden twee planken besteld die voor 8-12 personen zouden zijn. Echter in een gezelschap van 28 mensen is er nog niet eens de eerste leeg gegaan. Dus drie dagen ervan gegeten en uiteindelijk (te veel) alsnog moeten weggooien, ZONDE! Graag een eerlijker weergave van hoeveel het wel niet is (gewicht?)

Erg lekker, netjes op tijd geleverd, makkelijk te bestellen, maar voel me enigszins bekocht door de hoeveelheid. Als ik dit van te voren aan de hand van de omschrijving had kunnen inschatten, had ik... Erg lekker, netjes op tijd geleverd, makkelijk te bestellen, maar voel me enigszins bekocht door de hoeveelheid. Als ik dit van te voren aan de hand van de omschrijving had kunnen inschatten, had ik een plank minder besteld!!

Dave

Ik had voor op de zaak ipv de standaard taart eens een keer een hapjesschaal besteld..ik kan u zeggen dit was een mega succes.De schaal van 58 euro is super imposant en afwisselt qua hapjes en niet... Ik had voor op de zaak ipv de standaard taart eens een keer een hapjesschaal besteld..ik kan u zeggen dit was een mega succes.De schaal van 58 euro is super imposant en afwisselt qua hapjes en niet te vergeten super lekker.De aflevering heb ik in Uden laten plaatsvinden terwijl wij in regio Rotterdam wonen maar dat is geen enkel probleem.15 minuten voor de levering kreeg ik een bericht dat de schaal eraan kwam..dat is fijn.Al met al een aanrader voor iedereen ..een gegarandeerde de hit op de werkvloer of op je feest en zijn geld dubbel en dwars waard..Namens mij super bedankt en tot een volgende keer want die komt er zeker. Ga zo door.

Zie bovenstaand bericht

Freek

Perfect! Waren even niet thuis in de ochtend van levering, kaartje was achter gelaten, contact gezocht en een paar uur later waren de schalen er! 👍

Lekker en makkelijk! Gevarieerd!
Mis alleen prikkertjes voor de wraps...

Reactie Hapjesschaal:

prikkers zitten er inderdaad niet bij...anders kun je je vingers niet aflikken!

Marcel

Lekkere goed verzorgde hapjes, stipt op tijd bezorgd

Je krijgt wat je ziet, niets op aan te merken

Netjes verzorgd en vooraf geïnformeerd over bezorging, etc. Goede kwaliteit. Wel jammer dat overal lelijke reclame stikkers opzitten. Deze zitten ook op de hapjespannen en doet erg goedkoop aan.... Netjes verzorgd en vooraf geïnformeerd over bezorging, etc. Goede kwaliteit. Wel jammer dat overal lelijke reclame stikkers opzitten. Deze zitten ook op de hapjespannen en doet erg goedkoop aan. Niet doen, is niet nodig en doet afbreuk aan de rest. Ophalen spullen volgende dag vanaf 09:00 uur is erg vroeg. Vooral als het de avond ervoor laat is geworden.

Informatieverstrekking vooraf.

Reactie Hapjesschaal:

de stickers zou iets minder kunnen inderdaad echter zijn we helaas genoodzaakt dit te doen...ze gaan het dan toch koelen etc...dat willen we echt niet. goedkoop overkomen mbt de stikkers die mening... de stickers zou iets minder kunnen inderdaad echter zijn we helaas genoodzaakt dit te doen...ze gaan het dan toch koelen etc...dat willen we echt niet. goedkoop overkomen mbt de stikkers die mening delen we zeker niet. tot de volgende keer.