Susanne

Hapjes waren ontzettend lekker en alles zag er verzorgd uit!! Echt een aanrader!

Lekkere smaak veel keus en alles is ontzettend goed verpakt. Waardoor niets gaat plakken of lekken!!

Prachtige schaal, met heerlijke hapjes, zag er ook erg mooi uit!

Netjes op tijd!

H.F

Als was perfect verzorgd en smaakte lekker.

nee

Eric Van eck

Super lekkere hapjes en uitstekende service

Goede service. Zeer vriendelijk personeel. Keurig op afgesproken tijd geleverd en uiteraard goede kwaliteit van de hapjes.

Miriam Poortvliet

Super goede service. Ik had een aantal vragen en kreeg snel reactie..je word goed op de hoogte gehouden over de levertijd. En alles werd netjes en op tijd bezorgd. Alles was zeer verzorgd en... Super goede service. Ik had een aantal vragen en kreeg snel reactie..je word goed op de hoogte gehouden over de levertijd. En alles werd netjes en op tijd bezorgd. Alles was zeer verzorgd en heerlijk. Wij hadden een verjaardag en de gasten waren ook zeer enthousiast en vroegen allemaal naar de website.

Goede en vriendelijke service. Heerlijke hapjes en zeer verzorgd. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Marloe

Wat een top service! En de broodjes waren ook echt heel erg lekker!! En het zag er ook nog eens heel mooi uit! Ik ga hier zeker vaker bestellen!!
Bedankt!

Patrick v. Linder

Iedereen vond het echt HEERLIJK!
Alles was na wens en op een paar dingen na is echt alles opgegaan top!

Heel overzichtelijk goed consept!

Laura van der weel

Hapjes goed gesorteerd, zag er verzorgd uit, en smaakten volgens onze gasten erg lekker.

Veel verschillende hapjes, wrapjes waren erg lekker.

Rovers

De hapjes waren erg lekker! Ze zijn goed op gegaan. Het is ook top geregeld. Levering was prima op tijd. Wij zijn erg tevreden en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we bij hapjes schaal... De hapjes waren erg lekker! Ze zijn goed op gegaan. Het is ook top geregeld. Levering was prima op tijd. Wij zijn erg tevreden en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we bij hapjes schaal hebben besteld.

Het was niet alleen lekker, het zag er ook super uit!

Erik van veldhoven

Fantastisch! Heerlijke broodjes ,alles zeer prettig geregeld ,hapjes niet meer koelen is ideaal en ook veel lekkerder. Binnenkort zeker weer bestellen. Topprestatie van hapjesschaal.nl

Smaak, uitstraling ,mail en sms contact,leuke medewerkers, fijne site