jan de rooij

Fantastisch! heerlijke broodjes fijne webshop!

alles perfect geregeld zeer lekkere broodjes en buffet!

De hapjes waren erg lekker. Alles is netjes geleverd door een zeer vriendelijke jonge dame.

Afspraken zijn netjes nagekomen.

Cjristina

Was goed genoeg en lekker

Gevarieerde smaken

Ger Nouwens

Wij zijn zeer tevreden over Hapjesschaal.nl. De hapjes waren goed verzorgd en erg lekker.
Onze vrienden waren verrast door de kwaliteit en presentatie.
Voor herhaling vatbaar.
...
Onze vrienden waren verrast door de kwaliteit en presentatie.
Voor herhaling vatbaar.
Wij zijn zeer tevreden.

Wat mij opviel was de bezorging.
De bezorgster attendeerde er ons op dat de hapjes niet meer gekoeld hoefden te worden. Dat ze het lekkerst zijn op
kamertemperatuur.
Dat de...
Wat mij opviel was de bezorging.
kamertemperatuur.
Dat de schalen niet retour hoefden en dat we ze konden hergebruiken. Weliswaar niet in de vaatwasser.
Wij zijn zeer tevreden.

Jolanda Kappen

Goedemorgen,
Het was helemaal AF!!
De hapjes en broodjes waren zeer smakelijk en vers,
alles netjes verpakt en keurig bezorgd. (zeer vriendelijke bezorger)

Alles,
De bestelling,
De bezorging,
De hapjes.

Roy Beerens

De hapjes waren heerlijk. Ze zien er mooi uit en liggen netjes opgemaakt op de schaal.

Fijn dat je bij jullie bij bezorging kunt pinnen!

Ik vond de service perfect. Heel goed geregeld. Het eten was ook heerlijk. Het enigste minpuntje was dat ik de pan nog vettig vond aan het deksel. Kwam wat onsmakelijk over. Voor de rest echt top!

Heel lekker eten.
Goede bezorging, op tijd, vriendelijk.

Von

Prima service!
Wij laten regelmatig eten door jullie bezorgen en elke keer weer zijn we aangenaam verrast door de prima kwaliteit! Echt super eten

Sate compleet. Wat een heerlijk mals vlees!

Rob

Tapas waren heerlijk. Enige minpuntje was dat de instructie voor het opwarmen van de hapjes met de pan die niet geheeljuist waren. We hebben de pan een half uur van te voren op stand 1 aangezet met... Tapas waren heerlijk. Enige minpuntje was dat de instructie voor het opwarmen van de hapjes met de pan die niet geheeljuist waren. We hebben de pan een half uur van te voren op stand 1 aangezet met de deksel erop. Echter bleek dat op een gegeven moment het te hard ging en dat een aantal hapjes gingen aanbranden en hebben we de pan ook maar uitgezet.

De service en het gemak van bestellen. Bovendien smaakte het ook goed.

Marina van Kessel

Alles perfect geleverd an altijd top kwaliteit

Grote bestellingen of een enkele schaal
Geen probleem alles even perfect