Dorine coolen

Prima service, smaak was goed, alleen de schalen met brood werden niet gegeten deze vonden de mensen niet lekker helaas, ik zelf vond t brood ook droog

Makkelijk neer te zetten , de pannen waren zo waren weinig omkijken naar, afleveren en ophalen zeer geregeld en super verzorgde schalen

sonja

Prima service heerlijke hapjes

alle schalen leeg na het feestje

Klazien de Groot

Hapjesschaal .nl heeft een duidelijke website, bestelling gemakkelijk in te vullen en goede foto's ( die ook kloppen met de werkelijke presentatie).
Bezorging em ophalen volgens afspraak en...
Bezorging em ophalen volgens afspraak en prima informatie vooraf betreffende levertijd en behandeling van de hapjesschalen.
We waren zeer tevreden en kregen veel complimenten van onze gasten.

Duidelijke website. Prijs/kwaliteit dik in orde. Hapjes smaakten heerlijk, vooral de sortering mini-broodjes viel bijzonder in de smaak.

Francisca Akkermans

Ik heb alles als perfect ervaren. De bezorging, de presentatie en de smaak!

Zie het bovenstaande!

Lilimarlayn Wiebers

Het was een verwennerij voor de ogen en super lekker en goed verzorgd

Het is voor herhaling vatbaar en zal ook aan een ieder in de familie,vriendenkring en kennissen aanraden.

Bedankt dat u mijn dochter
Verrast heb en haar bezoek heb kunnen...

Bedankt dat u mijn dochter
Verrast heb en haar bezoek heb kunnen verwennen

Super bedankt
Mevr L M Wiebers

John

Onze gasten waren verbaasd over de brede keuze aan hapjes van de partytafel.

Lekker, veel keuze en top verzorgd.

Ben Wiggermans

Beste Johan, Margriet én Celeste.

Met een klein select groepje ons houten huwelijk gevierd, Hapjesschaal kenden wij al door vrienden,
Dit keer gekozen voor de box van 89€ en de...
Beste Johan, Margriet én Celeste.

Dit keer gekozen voor de box van 89€ en de trio ballen.
Wederom mocht ons dit zeer goed smaken, mede door de manier van verzenden en verpakken zijn wij genoodzaakt vaker bij jullie te bestellen.
Dank en de smakelijke groeten,

Ben en Natascha

Bestellen ging heel makkelijk, website is overzichtelijk en simpel, ook voor smartphone gebruikers, het moeilijkste van het bestellen was echter het kiezen tussen al het lekkers.

marissa bosman-davelaar

De hapjes waren super lekker.. het zag er geweldig mooi uit het was voor ons de 1e keer dat we voor een feest hapjes besteld hebben, ik was puur op de referenties afgegaan die ik gelezen heb maar... De hapjes waren super lekker.. het zag er geweldig mooi uit het was voor ons de 1e keer dat we voor een feest hapjes besteld hebben, ik was puur op de referenties afgegaan die ik gelezen heb maar geen woord over gelogen... zeker een aanrader bij al mijn familie/vrienden ... de service/levering ook helemaal goed ik heb geen punten die ik zeg die zouden jullie kunnen veranderen ik zou zeggen Keep up the Good work......

het ziet er geweldig uit het smaakt geweldig en een goede levering/service

Super lekkere hapjes
Alles was op, werd gebracht en opgehaald
Voor hetzelfde bedrag
Plus super dat ze last minute orders aannemen

Tijden word overlegd , wat echt fijn is, anders zit je maar uren te wachten

Willem 2

Voor onze vereniging bestellen we elke week 12 hapjespannen compleet ! We zouden niet anders meer willen. Perfecte service leveringen altijd op tijd. Onze pannen zijn altijd vers en heerlijk... Voor onze vereniging bestellen we elke week 12 hapjespannen compleet ! We zouden niet anders meer willen. Perfecte service leveringen altijd op tijd. Onze pannen zijn altijd vers en heerlijk gekruid. Tot volgende week

Duidelijke site vriendelijk personeel altijd op tijd geleverd de kwaliteit is perfect ook het verwarmen van de pannen gaat altijd prima. 30 min op stand 1