v gerrits

Het is prima bevallen en voor herhaling vatbaar.
Tip misschien aangeven dat klanten halverwege de opwarmtijd de hapjes eventueel even omdraaien om aanbranden te voorkomen.

Communicatie, levering, hoeveelheid,

Cees Bont

Hapjes waren lekker, alleen jammer dat de onderste hapjes in de hapjesschaal al na 25 minuten op stand 1 onderaan verbrand waren. Een gedeelte van de hapjesschaal niet kunnen eten. JAMMER !!

Het ziet er geweldig en verzorgd uit en de smaak is prima !

Het is makkelijk om via de site te bestellen en t wordt netjes thuis bezorgd. Goed verzorgde schalen en uitgebreide keuze. Smaakte uitstekend.

Voor ieder wat wils, ruime keuze en niet te duur.

Sabine

We hebben erg genoten van de heerlijke tapas hapjes. De service was ook geweldig en snel. Ik zal jullie zeker onthouden voor andere feestjes!

Ik vond het erg fijn dat het allemaal netjes werd klaargezet en dat er een warmhoudplaat bij zat die ik zelf aan kon zetten wanneer we gingen eten. Ook het gratis ophalen van de vaat en spullen vind... Ik vond het erg fijn dat het allemaal netjes werd klaargezet en dat er een warmhoudplaat bij zat die ik zelf aan kon zetten wanneer we gingen eten. Ook het gratis ophalen van de vaat en spullen vind ik een super service.

Esther Raaymakers

Ik ben erg blij dat ik besteld heb. Prima eten voor goede prijs. Prima service bij brengen.

Prijs/kwaliteit top. En makkelijk gebruik.

Susan leijten

Wij vonden het in een woord geweldig

Het wordt netjes geleverd en het is makkelijk in gebruik

Melanie Hadders

Helemaal geweldig!! hapjes lekker vers en wat een geweldig concept..top!!
Ga er zeker vaker bij jullie bestellen😀

Bezorgen en ophalen. Prijs/kwaliteit

pleun van den horst

Het feestbuffet besteld voor 120 personen. wat een hoop eten zeg,schitterende versierde tafels met meer dan voldoende eten echt nog wel 2 dagen van kunnen eten, het zoute brood was erg geliefd onder... Het feestbuffet besteld voor 120 personen. wat een hoop eten zeg,schitterende versierde tafels met meer dan voldoende eten echt nog wel 2 dagen van kunnen eten, het zoute brood was erg geliefd onder de gasten alles werd mooi opgediend en mooi neergezet , wat was het heerlijk. meerdere van onze gasten willen dit binnenkort ook. duidelijke mail en sms instructies

zeer veel eten, mooie presentatie,veel variatie ,leuk personeel en zag er erg netjes en hygiënisch uit. hele goede afspraken komen ze na. hapjesschaal.nl tot het volgend feest

Van roosmalen

Heerlijk! Wat een service wat een heerlijke hapjes . Goede tip om de hapjes niet meer te koelen. Buffet was tot in de puntjes geregeld door hapjesschaal.nl vriendelijke mensen en perfect advies... Heerlijk! Wat een service wat een heerlijke hapjes . Goede tip om de hapjes niet meer te koelen. Buffet was tot in de puntjes geregeld door hapjesschaal.nl vriendelijke mensen en perfect advies gekregen over de hoeveelheden.

Presentatie is geweldig hele lekkere smaken vriendelijke mensen . Veel hapjes voor een goede prijs. Tot de volgende keer!

Lekkere hapjes, iedereen lekker gegeten zeker met dit warme weer.
Wij hadden wel wat komkommersalade bijgemaakt en kroepoek bij de bami gedaan.

op tijd geleverd ook als wat dit tijdstip vroeg