van best

Door dit bedrijf krijg ik zeker weer vertrouwen om op internet te bestellen,fantastisch alles klopt bevestigingsmail leuk filmpje en de sms service is perfect ook zeer vriendelijk aan de telefoon en... Door dit bedrijf krijg ik zeker weer vertrouwen om op internet te bestellen,fantastisch alles klopt bevestigingsmail leuk filmpje en de sms service is perfect ook zeer vriendelijk aan de telefoon en de bezorger was echt ontzettend leuk en aardig.ook een leuke attentiekaart gelukskoekjes etc... de presentatie was ontzettend netjes , en de smaken van de hapjes zeer goed en niet standaard.ook het ophalen van de retourspullen gaat gemakkelijk ze laten een kaart achter dat ze het hebben opgehaald.dit bedrijf is een voorbeeld voor de rest.

heerlijke smaken leuke presentatie komen alle afspraken na!een dikke 10

Van der voort

Het is in een woord geweldig, de gasten vonden het heerlijke hapjes!

De mails die je krijgt, en zo vlak voor de bezorging nog een mail. Contant of pin ook een pluspunt!

Britt

Ik ben super tevreden over de service en over de hapjes zelf! Gisteravond heb ik met mijn vriendinnen mijn 25e verjaardag gevierd onder het genot van de lekkere tapas. Erg leuk vond ik het dat het... Ik ben super tevreden over de service en over de hapjes zelf! Gisteravond heb ik met mijn vriendinnen mijn 25e verjaardag gevierd onder het genot van de lekkere tapas. Erg leuk vond ik het dat het geen standaard wraps en hapjes waren, mijn complimenten, alles is op gegeten! Als tip zou ik zegen om iets minder kruiden over de stokbroodjes te doen en iets minder saus over de hapjes, bij elke hap had je een servetje nodig.

Veel variatie en vernieuwende tapas! Top service van dag 1 tot aan de levering!

Marja Schardijn-Schalken

Erg lekker, makkelijk en betaalbaar. Onze gasten vonden de presentatie erg leuk, hebben heerlijk gegeten en waren nieuwsgierig waar het vandaan kwam. Er was eten over en we hebben een aantal gasten... Erg lekker, makkelijk en betaalbaar. Onze gasten vonden de presentatie erg leuk, hebben heerlijk gegeten en waren nieuwsgierig waar het vandaan kwam. Er was eten over en we hebben een aantal gasten verblijd met een portie voor vandaag. Jammer genoeg hebben we ook veel weg moeten gooien o.a de sausjes en het brood en de huzarensalade. Voor een volgend feestje zeker een aanrader

Presentatie, gemak

Robin de laat

Het was weer heerlijk ! Zoals altijd

Alles op tijd , goede uitleg en heerlijk gegeten

Dyana Babic

T was heerlijk! Supergeregeld echt n aanrader !

Gratis bezorgd en je kunt t zo serveren

De hapje waren heerlijk en ruim voldoende
Service was heel goed
Kwamen netjes binnen de afgesproken tijd

Site is heel makkelijk om bestelling te plaatsen
Goed contact over de bezorging van de hapjes

Twan Aarts

Perfecte service, en de hapjes waren wederom super! Vooral de broodjes!

Goede service, goed advies, en duidelijk contact!

Super goed verzorgd , over compleet , goede kwaliteit. 👍👍

Feestbuffet besteld. Netjes op tijd bezorgd. Mooi aangekleed. Heerlijk eten. En weer netjes opgehaald. Voor herhaling vatbaar.

Vol van smaak. Voor iedereen wat lekkers.