Laura

Top service! Snelle levering en goede communicatie naar de klant toe. De hapjes waren heerlijk! Ook de gasten waren onder de indruk.

Snelle levering. Duidelijke communicatie. Bij levering pas betalen. Alle producten vers. Top!

Was weer een geweldig succes, de wraps hadden we nog nooit gehad, maar zeer zeker voor herhaling vatbaar!! we hebben geweldige complimenten gehad. En natuurlijk reclame gemaakt hé 😁

Ruim voor de afspraak aanwezig, errrrug lekker, alles vers

A van der Velden

De schalen zagen er netjes verzorgd uit, was ook voldoende. De smaken van het vlees in de pannetjes bij de wraps vielen prima in de smaak.

Netjes op tijd geleverd en makkelijk met het ophalen. Wij zijn zeer tevreden op de gehele service.

Fam. Steenbeek

Geweldig! Goede communicatie, optijd bezorgt en heerlijk eten.

Marc van den Heijkant

We hebben een party tafel besteld, het zag er grandioos uit en het was ook heerlijk.
Veel complimenten gehad van onze visite dat het er verzorgd uitzag en zo heerlijk was.
Zoals...
Zoals afgesproken de dag ervoor een sms gehad met indicatie tijd wanneer de bestelling geleverd werd.
Mooi op tijd en alles netjes neergezet zeer vriendelijke man overigens .
De dag erna(zondag) helaas al om 10:00 uit ons bed gebeld omdat de tafel opgehaald werd.
Hier hadden wij geen melding van gehad. Ik had de dag ervoor aan de man gevraagd die de bestelling afleverde of hij wist wanneer de tafel werd opgehaald en hij zei ; daar krijg je de dag ervoor een sms van zodat je weet wanneer hij opgehaald word.
Helaas niet gehad , dit was erg vervelend om zo vroeg uit je bed gebeld te worden na een feest avond/nacht . Een domper.

Ziet er netjes en verzorgd uit.
Is heerlijk.
Dag van te voren een sms met bezorgtijd indicatie

Uistekende prijs/kwaliteit verhouding. Prettige en goede communicatie.

goede communicatie
goede prijs/kwaliteit verhouding

We hebben echt heerlijk gegeten,
Alles zag er leuk uit, het smaakt allemaal heerlijk
Het brood is vers, en alles is ideaal op te warmen of koud te eten
Goede uitleg bij de pannen...
We hebben echt heerlijk gegeten,
Alles zag er leuk uit, het smaakt allemaal heerlijk
Het brood is vers, en alles is ideaal op te warmen of koud te eten
Goede uitleg bij de pannen
Zeker een aanrader voor iedereen
Voor die prijs zeker niets te klagen

Je hebt totaal geen werk aan dit buffet
Het word bezorgd , klaargezet, en opgehaald

Sylvia van Herel

We bestellen vaker bij jullie. Maar deze keer viel het tegen. De kleine schalen die we hadden waren minimaal gevuld. En een vreemde combinatie. Smeersels en grote plakkem salami en ham voor op... We bestellen vaker bij jullie. Maar deze keer viel het tegen. De kleine schalen die we hadden waren minimaal gevuld. En een vreemde combinatie. Smeersels en grote plakkem salami en ham voor op brood. Maar het brood was gekruid dus smaakt niet met iets erop. We hadden maar net genoeg voor de gerekende 12personen. Jammer deze keer.

Reactie Hapjesschaal:

hallo sylvia. we denken dat je een verkeerde voorstelling hebt van het gene je besteld hebt. bij de hapjespan compleet zitten warme hapjes koude hapjes en 2 soorten brood. dit brood eet je zonder... hallo sylvia. we denken dat je een verkeerde voorstelling hebt van het gene je besteld hebt. bij de hapjespan compleet zitten warme hapjes koude hapjes en 2 soorten brood. dit brood eet je zonder iets erop inderdaad smeersels zitten daar niet bij. de ham is swartzwalder dit eet je als koude hapje en de salami is spinatta romana dit eet je ook als koud hapjes...zeker niet op brood die als voorgestoken is met een knoflook of tomatenmelange. in totaal had u 100 warme hapje s en 80 koude hapjes inclusief de stukjes brood. 180 hapjes is royaal voor 12 personen als hapje. niet als maaltijd. jammer dat uw bestelling niet geschikt was voor uw moment we staan altijd klaar om uw advies op voorhand te geven.

Het buffet en de hapjes waren heerlijk.
Alles was goed verzorgd en werd netjes geleverd inclusief mooi gedekte tafel.

De mooie gedekte tafel is ideaal en alles was ruim voldoende en zag er smakelijk uit.

Fred Hallebeek

Geweldig: bezorging, uitleg, de schalen en het eten. Zeer goede kwaliteit.
Geweldig: bezorging, uitleg, de schalen en het eten. Zeer goede kwaliteit.
Ik schrok van het bericht dat onze serveerster na ons bezoek zo slecht is behandeld in Vessem. Onze sympathie en steun heeft ze! Ik hoop dat het goed met har komt.

Goed site met veel informatie en uitleg. Voor een groot feest scheelt het je zo veel werk. De aankleding op versierde tafels is super.