josephine

Prima ervaring met dit leuke bedrijf, we kregen een leuke box binnen en het zag er werkelijk top uit!

heerlijk, zag er mooi uit, duidelijke website en vriendelijke mensen

hannah uit beek en donk

Wat een leuk bedrijf! alles was heerlijk en leek 1 op 1 met de foto's online .
de bezorging ging vlot, het zag er fantastisch uit.
hapjesbox besteld voor de 7x

smaken , uitstraling , hoeveelheid en de service

carla scholten

Via de ambulance groep willen we jullie bedanken voor het heerlijke eten tijdens onze kerst , zo konden we met een volle maag weer de eg op. top

presentatie is echt buitengewoon , er was meer dan voldoende en heel erg lekker

Linda

De hapjes smaken op zich prima, echter hebben ze zich niet aan de tijdslevering gehouden, waar je ook nog eens voor betaald, waardoor wij geen hapjes bij het feestje hadden

Reactie Hapjesschaal:

beste HALOPACK uit almelo .
zoals uitgelegd op de site zijn een onderdeel van het verkeer.
beste HALOPACK uit almelo .
zoals uitgelegd op de site zijn een onderdeel van het verkeer.
tussen breda en almelo hebben we een kleine vertraging gehad en ook aangegeven via de track and trace ( daar is de track and trace voor bestemd)
u had geen hapjes op uw feestje om 12.00 uur! maar de smaak was best goed.......?!

anne

We hebben echt genoten van de kerstschaal van 180 euro.
het zag er verzorgd uit en was heerlijk en veel

uitstraling hoeveelheid bezorging en presentatie

roland

Het was een geslaagde kerst , met deze mooie en lekkere feestschaal

verpakking kwaliteit hoeveelheid.
alles klopt

paulien van garderen

Heerlijk en veel!
de kwaliteit is erg goed.
graag tot een volgende keer

hoeveelheid van de hapjes en hoe het versierd is.
echt heel goed

Marco

Wat hebben we genoten van de heerlijke kersthapjes!
erg bedankt daarvoor.
de presentatie is top!

presentatie en prijs kwaliteitverhouding

Prorail

Bestelling werd geleverd met het grootste deel van de inhoud naast de bakjes in plaats van er in. Producten vastgeplakt aan het folie, verpakking samen gedrukt, duidelijk door stapelen. Wellicht... Bestelling werd geleverd met het grootste deel van de inhoud naast de bakjes in plaats van er in. Producten vastgeplakt aan het folie, verpakking samen gedrukt, duidelijk door stapelen. Wellicht iets mis gegaan tijdens vervoer. De presentatie voldeed zeer zeker niet aan de verwachting bij een uitgave van €150,-. Kwam ook niet overeen met de foto, waar een zwarte presentatieschaal op stond. Warme schaal moest in de oven verwarmd worden, geen hapjespan geleverd.

Smaak warme hapjes was prima. Koude hapjes niet bijzonder.

Reactie Hapjesschaal:

hi prorail, leuk dat we op vele locaties van prorail mochten bezorgen , veel leuke reacties gehad.
echter heeft u een schaal voor in de oven besteld, niet voor in de pan dus.
de schaal op...
echter heeft u een schaal voor in de oven besteld, niet voor in de pan dus.
de schaal op de achtergrond is zwart gespoten voor de foto, vandaar de andere kleur.

Reinout

Heerlijke hapjes gegeten, wat een keuze en wat vers, perfecte service.komen alle afspraken na

handige webshop
heerlijke hapjes