Marsja Driesen

Wij hadden diverse tapasbroodjes besteld.
Ze werden netjes verpakt, gekoeld en op tijd geleverd. Maar het belangrijkste; we hebben met 18 man er heerlijk van gegeten!

Elk broodje had een andere prikker. Heel handig om het verschil te zien en kreeg er leuke reacties op!

We hebben al 3x bij jullie besteld en het is zeer goed en erg lekker echt een aanrader kwa prijs kwaliteit verhouding

De pan altijd schoon en duidelijke beschrijving erbij en de opmaak is mooi

Goed verzorgd en heerlijk.

Goed ingepakt

Inger

We hadden 2 grote hapjesschalen met zoetigheid voor 12 personen en 40 extra broodjes besteld. We waren met 40 volwassenen en met wat kippiepannen er bij was dit meer dan voldoende. De service was... We hadden 2 grote hapjesschalen met zoetigheid voor 12 personen en 40 extra broodjes besteld. We waren met 40 volwassenen en met wat kippiepannen er bij was dit meer dan voldoende. De service was super en het was een feestje om alles uit te pakken, zo mooi zag het er uit. En het smaakte ook nog eens heerlijk. Veel gasten op ons feestje vroegen ook waar we al dit lekkers vandaan haalden. Dus wij hebben hapjesschaal dus flink aangeprezen.

De schalen met zoet zagen er fantastisch uit. Net als alle broodjes. Ook de leuke prikkertjes in de broodjes maken het helemaal af. Verder werd het op de afgesproken tijd geleverd. En alles was erg... De schalen met zoet zagen er fantastisch uit. Net als alle broodjes. Ook de leuke prikkertjes in de broodjes maken het helemaal af. Verder werd het op de afgesproken tijd geleverd. En alles was erg netjes verpakt.

Optima

Snelle levering, goede service, duidelijke communicatie en het smaakte heerlijk!

Veel complimenten gekregen terwijl ik niet meer heb gedaan dan het opwarmen van de pannen 😊

Fam van schaik

We hebben al verschillende malen bij jullie besteld en elke keer weer is alles keurig netjes verzorgd .
Dus zeer tevreden wederom !

En doe de vriendelijke bezorger de groetjes van...
Dus zeer tevreden wederom !

En doe de vriendelijke bezorger de groetjes van Chantal 😜.die eigenlijk zo niet heet
Hij weet wel van wie dan als je dat zegt

Snelle goede service

toos

Was heerlijk, iedereen vond het lekker en er was genoeg.

vlees goed gaar, broodjes lekker. Alleen de vleeswaren van kip (?) vond ik minder, verder prima

Fam. Schouw

De hapjes waren heerlijk. Lekker vers. Het is allemaal goed opgegaan.
De bezorging is top.

Goede service en bezorging heel vriendelijk.
Goede uitleg. Toppie.

Ja het was heel goed, iedereen was tevreden

alles goed geregeld

NL

Hapjes TOP
Bezorging TOP
Presentatie TOP

Hapjes TOP
Bezorging TOP
Presentatie TOP

Kleine kanttekening is dat ik geen afhaal sms heb ontvangen, waardoor ik in de verwarring (oorzaak drank?) kwam met afhalen en de spullen niet buiten stonden. Vervelend voor jullie chauffeur!

De complete ontzorging van de de hapjes.