Ramona van Andel

Bestellen en bezorgen ging prima en de hapjes waren heerlijk. Op voorhand heb ik telefonisch contact opgenomen om te vragen hoe veel ik zou moeten bestellen voor 45 volwassenen en 18 kinderen van 2... Bestellen en bezorgen ging prima en de hapjes waren heerlijk. Op voorhand heb ik telefonisch contact opgenomen om te vragen hoe veel ik zou moeten bestellen voor 45 volwassenen en 18 kinderen van 2 tot 10 jaar. Wat mij is geadviseerd heb ik besteld, dat is vorige keren ook goed gegaan. Nu waren er uiteindelijk 36 volwassenen en 15 kinderen, maar het was echt veel te weinig! Het had voldoende moeten zijn voor 40 tot 60 personen, dat was absoluut niet het geval. Dit vond ik, op z'n zachtst gezegd, erg vervelend. Wat is er mis gegaan?

Reactie Hapjesschaal:

hallo ramona, zoals je kunt lezen bij alle recensies word ons advies op voorhand gewaardeerd en geprezen, de aantallen die u heeft opgeven dienen als hapje en absoluut niet als een groot eet moment,... hallo ramona, zoals je kunt lezen bij alle recensies word ons advies op voorhand gewaardeerd en geprezen, de aantallen die u heeft opgeven dienen als hapje en absoluut niet als een groot eet moment, daar dienen de complete buffetten voor.

Henk van Oort

Goede ervaring. Smaakte allemaal prima. Alleen jammer dat 1 hapjesschaal het niet deed. Lampje brande wel, maar schaal werd niet warm. We hebben dit opgelost met ons eigen wokpan. Bij het bezorgen... Goede ervaring. Smaakte allemaal prima. Alleen jammer dat 1 hapjesschaal het niet deed. Lampje brande wel, maar schaal werd niet warm. We hebben dit opgelost met ons eigen wokpan. Bij het bezorgen was ons wel verteld dat we de spullen de volgende dag voor het ophalen buiten konden klaar zetten, zodat we er niet voor thuis hoefde te blijven. Er werd niet verteld dat, dat 's morgens om 9uur al kon zijn. Had ik dit geweten dan had ik dit 's nachts nog klaar gezet. Zodoende was de toch heel vriendelijke jongedame bij het ophalen een beetje gepikeerd omdat ze zoals ze zei maar 2 minuten de tijd had om alles op te halen. Verders alle lof voor haar.

Communicatie en Service bij het Klaarzetten bij de bezorging.

R. jansen

Erg lekkere hapjes, veel variatie en goede service.

Bezoring was erg goed, goed verzorgd en duidelijke insteucties.

In één woord, geweldig! Alles keurig volgens afspraak. En de hapjes waren super lekker!!

Goed kwaliteit voor een goede prijs!

Hans

Alles was op, iedereen vond het lekker. Weet iemand niet wat ze zullen eten, kijk eens op Hapjesschasl.nl en keuzes genoeg. Volgend jaar weer bestellen.

Alles was goed.👍👏🤘

Rien van wijk

In 1 woord .....geweldig! dit was niet de eerste keer dat wij bij HAPJESSCHAAL bestelde,net als de eerste keer was het gewoon top ! van alles ruim voldoende ... lekker ..sfeervol ingericht naar... In 1 woord .....geweldig! dit was niet de eerste keer dat wij bij HAPJESSCHAAL bestelde,net als de eerste keer was het gewoon top ! van alles ruim voldoende ... lekker ..sfeervol ingericht naar onze wensen. haha... owja ...sorry maar alles was op ,
we hebben echt niets weg hoeven gooien en iedereen had voldoende gegeten. toppy toch?
Hapjesschaal niet gevraagd? uw feestje niet geslaagd!!!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. ach vanaf het bestellen liep het al lekker, ook met vragen zijn ze snel en duidelijk. toppy hoor. bedankt !

Ymke

Goede service en heerlijk eten

De wraps waren echt super lekker

Zag er prima uit!
Complimenten
Smaakte goed

Duidelijke communicatie
Tijdige aflevering

Erg lekkere hapjes en mooi opgemaakt.De schalen waren groter dan ik had verwacht.Bezorging was dik in orde en ook het ophalen zonder problemen.Alles bij elkaar makkelijk en lekker.

Zat er netjes en verzorgt uit en er was genoeg variatie aanwezig

snelle reactie op je bestelling