Hapjesschaal werkt efficiƫnt, de hapjes (feestbuffet) heerlijk en de service is prima.

Het gemak waarmee je kunt bestellen enr je bestelling en de bezorging.

Miranda

Wij zijn zeer tevreden over hapjesschaal. Alles werd op tijd bezorgd in stevige verpakking. De producten waren goed op smaak. Minpuntje was het knoflook- en tomatenbrood. Dit was erg droog.

Geweldige service heerlijke hapjes helemaal top!

colette hartholt

Dit keer de mini wraps gehad. heerlijk gegeten. was een succes. alles was voortreffelijk. echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar

super goede service. zelfs op zondag worden de schotels gebracht

Verzorgd en lekker

Op tijd bezorgd / nette schalen met goede uitstraling en zonder koeling direct te gebruiken

Louisa

We waren vol lof over de hapjespannen en tapas ze waren heerlijk en het zag er heel mooi uit..

Super vriendelijke bezorging

Pascale

Service was top mooi optijd geleverd en zag er super goed uit alle gasten waren erg te spreken en de hapjes waren super lekker echt voor herhaling vatbaar

Anja Kieboom

We hebben het geweldig gevonden. De gasten waren super tevreden en hebben van het eten gesmuld. Niks dan zeer positieve reacties.

Alles was goed en lekker. Veel variatie in brood, vlees, sausjes, hapjes en mihoen e.d.

Ria

Wat hebben wij genoten van een fantastische hapjesschaal. Iedereen was razend enthousiast. De presentatie is prachtig, de aflevering helemaal op tijd (enige medewerksters overigens) en de kwaliteit... Wat hebben wij genoten van een fantastische hapjesschaal. Iedereen was razend enthousiast. De presentatie is prachtig, de aflevering helemaal op tijd (enige medewerksters overigens) en de kwaliteit was heerlijk. Jullie staan va nu bij onze favorieten. Tot de volgende keeršŸ™‹šŸ‘

Dikke 10!

Rombout

De hapjes waren gisteren op tijd bezorgd, door een zeer vriendelijke man. Het zag er heerlijk uit, en er is dus ook goed van gegeten. Erg handig en makkelijk om zo je feest af te maken.

Volgende keer waarschijnlijk weer:-)

Evt aangeven wat er in de hapjes zit mbt bijv. diƫten. Ik bedoel dan de omschrijving (gerookte kip, bami wrap etc.), en niet de collorieen hoor;-)

Dit voorkomt dat mensen het niet...

Dit voorkomt dat mensen het niet lusten nadat ze het geproefd hebben.