yvonne uit nistelrode

Geweldig, voor de derde x een feestbuffet besteld,het was weer heeeeeeel veel! perfect opwarmen in de elektrische pannen.
makkelijk en lekker dat het niet gekoeld hoeft te zijn(dat proef je...
makkelijk en lekker dat het niet gekoeld hoeft te zijn(dat proef je echt). de broodjes zijn onze favoriet,prachtige presentatie leuk personeel.tot snel

geweldige formule alles klopt , ook hoe je op de hoogte word gehouden over de levertijden,komen alle afspraken na.
prima service
heerlijk eten
zeer vriendelijk
presentatie.

Wij bestellen heel graag bij hapjesschaal, makkelijk te bestellen, goede communicatie via mail en sms en heerlijk eten.

Goede, eenvoudige communicatie
Vriendelijke medewerkers
Uitgebreid assortiment
Heerlijk eten

Francina

Geweldig , een dikke tien.
Iedereen vond het erg lekker , op de kippe vleugels na.( maar over smaak valt niet te twisten)
Niemend wilde kip met een botje:)(goed voor ons om te weten, er...
Geweldig , een dikke tien.
Niemend wilde kip met een botje:)(goed voor ons om te weten, er stond genoeg lekkers op de site voor de volgende keer)
Maar wraps en ballen en worstjes waren erg in trek bij onze gasten. Site met veel vrienden en fam gedeeld.
Levering en daarbij bhorende sms en mail echt ook super fijn.

Levering/ contact/ bestel gemak / smaak....gewoon alles dus

Voor onze vrijwilligersavond hadden wij de partytafel en de luxe tapas tafel besteld. Over beide tafels waren wij en zeker onze vrijwilligers heel erg tevreden.
De bezorging en opmaak van de...
De bezorging en opmaak van de tafels was ook naar volle tevredenheid.

Duidelijke afspraken maken omtrent bezorging.

Casper

Heerlijke zakelijke lunch!

Broodjes waren lekker, goede prijs kwaliteit verhouding.

versmissen

Zeer tevreden waren we toen we de opgedekte tafels zagen van hapjesschaal.nl wat was het prachtig verzorgd. en heel erg lekker, zeer vriendelijk personeel precies op de beloofde tijd alles... Zeer tevreden waren we toen we de opgedekte tafels zagen van hapjesschaal.nl wat was het prachtig verzorgd. en heel erg lekker, zeer vriendelijk personeel precies op de beloofde tijd alles geleverd,het is ook veel lekkerder als je het op kamertemperatuur eten en niet meer hoeft te koelen ,de vega hapjes waren ook prima.

alles klopt goede sms en mail verkeer met duidelijke afspraken die echt worden nagekomen vriendelijk chauffeur.

Garzenye

Super goede servies

Heerlijk schoon producten

Sabine te Kamp

Het eten was voortreffelijk!
...en dat voor die prijs!
Echt vóór herhaling vatbaar!

Heerlijke smaak aan het eten!

Op tijd geleverd, vriendelijke service, en het viel goed in de smaak.

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd wordt, vriendelijke service, heerlijk eten.

Susan

Duidelijke website, makkelijk bestellen. Goede communicatie over levering! De feesttafel werd op de afgesproken tijd geleverd door een nette vriendelijke dame, ze maakte er echt iets moois van. De... Duidelijke website, makkelijk bestellen. Goede communicatie over levering! De feesttafel werd op de afgesproken tijd geleverd door een nette vriendelijke dame, ze maakte er echt iets moois van. De hapjes waren feestelijk gepresenteerd en erg lekker! Veel complimenten van onze gasten.

Eigenlijk het totale plaatje, alles tot in de puntjes verzorgd!