P van Etten Buijs

Het is een makkelijke oplossing voor een feestje je hoeft zelf niets te doen en het was voldoende voor tien personen

Sharita Vd Bogaard

Top, zoals gewoonlijk

Erg lekker!

Diana vugts

Alle hapjes zijn heerlijk!! Hele goede service, makkelijk te bestellen en je hoeft er niet heel de dag voor thuis te blijven. De avond van te voren netjes een sms dat ze tussen 11 en 13 uur kwamen... Alle hapjes zijn heerlijk!! Hele goede service, makkelijk te bestellen en je hoeft er niet heel de dag voor thuis te blijven. De avond van te voren netjes een sms dat ze tussen 11 en 13 uur kwamen leveren. Pinnen bij levering, super handig. 'S avonds gewoon de folie eraf en eten maar. Ook het ophalen is goed geregeld, buiten bij de voordeur zetten en that's it.

Heel makkelijk online te bestellen. Je hoeft zelf letterlijk niks meer te doen, alleen nog lekker opeten :)

De service van Hapjesschaal is prima en het eten was heerlijk en ruim voldoende.

Eigenlijk moet ik herhalen wat ik hierboven al schreef: de service van Hapjesschaal is prima en het eten was heerlijk en ruim voldoende.

Marijke

Voor ieder wat wils en meer dan genoeg, vandaag kan er ook nog van genoten worden. We hebben met veel mensen (en papa's !) gesmuld van de hapjesschaal. Het was overvloedig en erg lekker.
Prima service, keurige levering en alles netjes opgesteld, folders erbij, kortom af ! Ideaal zo, enorm bedankt!

Netjes thuisbezorgd, goed verpakt, kant en klaar geleverd en helemaal compleet. Zelfs met sausjes, wat lekkers voor bij de koffie erna (brownies en cocosmacroontjes) en gezellig gekleurde prikkers,... Netjes thuisbezorgd, goed verpakt, kant en klaar geleverd en helemaal compleet. Zelfs met sausjes, wat lekkers voor bij de koffie erna (brownies en cocosmacroontjes) en gezellig gekleurde prikkers, verschillende wraps en lekkere broodsoorten, een attent kaartje met traktatie en ga zo maar door. Echt een aanrader en dat gaan we ook zeker doen.

Joke Janssen

Supergoede communicatie. Hele goede en vriendelijke service en het eten was SUPER PLUS. We hebben genoten van het buffet. Iedereen sprak vol lof en wat zag het er mooi uit.
Hapjesschaal haat...
Hapjesschaal haat ZEKER volgende keer weer bij ons bezorgen.

Communicatie, service, uitstraling van buffet, variatie en bezorgmogelijkheden

Voortman

Wat een service en wat was het lekker. Feesttafel voor 20 personen besteld en hadden gewoon over....en grote eters!!!! Alles is super georganiseerd en het was echt ontzettend lekker. Volgende keer... Wat een service en wat was het lekker. Feesttafel voor 20 personen besteld en hadden gewoon over....en grote eters!!!! Alles is super georganiseerd en het was echt ontzettend lekker. Volgende keer zeker weer.

John en Desirée de Laat

Vanaf begin tot eind geweldig. Overzichtelijke website. Zeer makkelijke bestelling, Goede mailings met info over bestelling en levering.

Goede service na bestelling met mailings over status en bezorging. Nette levering met tijd voor uitleg. En natuurlijk het allerbelangrijkste, lekker eten en uitstekende presentatie.

Zeer tevreden!!
Was weer heerlijk..ziet er ook lekker uit.vooral de burgertjes!!!
Ook zo leuk dat de dessertschaal elke keer een verrassing is wat er in zit.
Steeds weer blij...
Zeer tevreden!!
Was weer heerlijk..ziet er ook lekker uit.vooral de burgertjes!!!
Ook zo leuk dat de dessertschaal elke keer een verrassing is wat er in zit.
Steeds weer blij verrast als we die open maken! Groot succes!!

De dessertschaal is echt een aanrader!!

Het eten was in het algemeen zeer smakelijk.
Vlees was prima; broodjes en wraps iets klef

Makkelijk bestellen, mooie presentatie van het eten.