Het waren hele lekker hapjes en genoeg voor iedereen. Veel variatie.

Goede service. Lekker hapjes met veel keuze. Voor ieder wat wils. Ideaal voor een feestje.

Sis

De broodjes zagen er erg lekker uit, goed verzorgd. Toch helaas ook een minpuntje, door de wijze van verpakking waren de broodjes en wraps geplet! Waardoor alles er erg plat uitkwam. Dit was jammer.... De broodjes zagen er erg lekker uit, goed verzorgd. Toch helaas ook een minpuntje, door de wijze van verpakking waren de broodjes en wraps geplet! Waardoor alles er erg plat uitkwam. Dit was jammer. De kwaliteit was erg goed.
Misschien andere verpakking of deksel op de borrdjes en niet alleen folie!

Goede kwaliteit, netjes geleverd, veel variatie.

Wendy

Wij vonden het perfect!
Iedereen heeft genoten van het eten, en je hoeft zelf bijna niks te doen.
Volgend jaar weer!

Beata Owsianska

Ik vond het topservice op alle hoogste niveau! Alle afspraken zijn netjes nagekomen,erg klantvriendelijk en hapjes waren heerlijk van smaak.

Presentatie,formule zelf,smaak,gemakkelijke bestelprocess.

Silvia

Super

ziet er netjes uit en word erg hygiënisch afgeleverd. goed verpakt

Voor de eerste keer bij jullie wat besteld. het was geweldig. Mooi opgemaakte schalen en het smaakte heerlijk. Prima en duidelijke service.
Gaan we zeker nog eens doen!!

We vonden alles eigenlijk wel tof!!

Aldo

Ongelofelijk leuk bedrijf .echt alles klopt een voorbeeld voor alle internetbedrijven duidelijk contact met sms. Leuke attentiekaart.voor de 4e x broodjes besteld heerlijk en wat een... Ongelofelijk leuk bedrijf .echt alles klopt een voorbeeld voor alle internetbedrijven duidelijk contact met sms. Leuke attentiekaart.voor de 4e x broodjes besteld heerlijk en wat een presentatie.leuke chauffeurs.

Sms service presentatie en de broodjes zijn werkelijk geweldig. Persoonlijk contact van zeer hoog niveau

Antoinette Poppelaars

De Hapjesschaal heeft 13 juni bij, keurig op tijd, 3 hapjesboxen bezorgd voor een feest in ons verpleeghuis. Zowel de zoete, als hartige hapjes vielen erg in de smaak. De hapjes zagen er stuk voor... De Hapjesschaal heeft 13 juni bij, keurig op tijd, 3 hapjesboxen bezorgd voor een feest in ons verpleeghuis. Zowel de zoete, als hartige hapjes vielen erg in de smaak. De hapjes zagen er stuk voor stuk feestelijk uit en zo smaakten ze ook.

De prijs- kwaliteit verhouding is dik in orde. De hapjes werden keurig geleverd in grote dozen, met daarin de trays met de hartige en zoete hapjes, die veelal afzonderlijk ook nog in kleine... De prijs- kwaliteit verhouding is dik in orde. De hapjes werden keurig geleverd in grote dozen, met daarin de trays met de hartige en zoete hapjes, die veelal afzonderlijk ook nog in kleine plastic bakjes verpakt waren, zodat ze heel makkelijk geserveerd konden worden.
De Hapjesschaal heeft heel veel keus voor heel veel verschillende gelegenheden. TOP

Stefanie

Het niet in de koeling plaatsen op een dag van 27 graden vinden wij vreemd zeker met kip(beleg) en het frit dat we dit aan een zwangere vroiw zouden geven. We hebben het dus wel in de koeling... Het niet in de koeling plaatsen op een dag van 27 graden vinden wij vreemd zeker met kip(beleg) en het frit dat we dit aan een zwangere vroiw zouden geven. We hebben het dus wel in de koeling geplaatst en later de losse chicken wings / balletjes enz nog even in de oven. Dit werkte prima en was voor ons gevoel ook beter.

Kwaliteit van het eten en de uitstraling waren erg goed.

Reactie Hapjesschaal:

beste stefanie bedankt voor je review! de volgende keer graag echt niet koelen na levering hapjes die we bezorgen zijn allemaal gaar en verhit geweest en het is de bedoeling dat je het niet koud... beste stefanie bedankt voor je review! de volgende keer graag echt niet koelen na levering hapjes die we bezorgen zijn allemaal gaar en verhit geweest en het is de bedoeling dat je het niet koud nuttigt maar echt op kamertemperatuur. we geven de tip zelfs doormiddel van stickers op de verpakking. de balletjes van je tapasplateau hoef je dan ook niet op te warmen das handig en lekker.

Hanneke

We hebben genoten van de Wraps schotel!! Er had wat meer groene sla bij gemogen en de taugé werd erg snel bruin, maar verder was het perfect.
Wel zouden we het een volgende keer prettig vinden...
Wel zouden we het een volgende keer prettig vinden als erbij vermeld wordt wat er in de vier pannetjes zit. Deze keer was het geen probleem maar als gastvrouw wil je je gasten toch kunnen vertellen wat we op tafel zetten.
Zo willen we dit ook graag een keer met andere gasten doen, maar één van hen heeft bijvoorbeeld een paprika allergie. Dan weet ik niet te vertellen of dit in de vleeskruiden zit, met het risico dat zij geen vlees eet omdat zij geen risico wil lopen. Ik zou me erg bezwaard voelen en tekort schieten als gastvrouw.

Service en presentatie is héél netjes en correct ( op de vermelding van de gerechten na dan)

Reactie Hapjesschaal:

hanneke bedankt voor je lieve woorden. alles wat betrekking heeft op de allergenen melden we op de website om eerst even contact met ons op te nemen voor onze uitleg. paprika is een van de... hanneke bedankt voor je lieve woorden. alles wat betrekking heeft op de allergenen melden we op de website om eerst even contact met ons op te nemen voor onze uitleg. paprika is een van de allergenen wekelijks hebben we aanvragen wel tegen de 15 verschillende. we hopen dat u begrijpt dat hoe goed we de bedoelingen ook hebben dit onmogelijk is.